آخرین اخبار
تسهیل در فرآیند رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی

با الزام بانک مرکزی، فرآیند رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی تسهیل و شفاف‌سازی شد.

شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۴ ۱۴:۱۰
گامی نو در حمایت از اشتغال جوانان؛

آغاز اجرای طرح تسهیلاتی ویژه جوانان بانک توسعه تعاون

آغاز اجرای طرح تسهیلاتی ویژه جوانان بانک توسعه تعاون

در پی تلاش‌های گسترده برای حمایت از اشتغال‌زایی جوانان، بانک توسعه تعاون با وزارت ورزش و جوانان تفاهم‌نامه امضا کرد.

پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۴ ۱۷:۰۳

رفع اختلال سامانه همراه بانک توسعه تعاون

رفع اختلال سامانه همراه بانک توسعه تعاون

سامانه همراه بانک توسعه تعاون که به‌دلیل بروز نقص فنی برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شده بود، هم‌اکنون به حالت عادی بازگشته و آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

بانک توسعه تعاون؛ چراغ روشن سرمایه‌گذاری در 1403، مسیر پایدار تولید در 1404

بانک توسعه تعاون در سال گذشته، با جهت‌گیری معنادار منابع به سوی تولید، زمینه واقعی را برای تحقق شعار سال 1404، یعنی «سرمایه‌گذاری برای تولید» و استقبال از آن، فراهم کرده است.

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو

بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات شرکت ایران خودرو، خدمت حساب وکالتی را به متقاضیان ارائه می‌کند.

گامی نو از بانک «توسعه تعاون» در مسیر بانکداری دیجیتال

بانک «توسعه تعاون» در راستای پیشبرد برنامه تحول دیجیتال و ارائه خدمات نوین بانکی، پلتفرم جامع و هوشمند “بانکواره” را به عنوان ابزاری برای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی به صورت غیرحضوری معرفی کرده است

اخبار استانی
یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۴۲
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اعلام کرد

پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان سال 1402 به جامعه هدف استان خراسان جنوبی

پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان سال 1402 به جامعه هدف استان خراسان جنوبی

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به جامعه هدف در استان خراسان جنوبی 9 هزار میلیارد ریال در سال 1402 خواهد بود.

تقدیر استانداری کهگیلویه وبویراحمد ازعملکرد بانک توسعه تعاون دراجرا طرح های اشتغال زا

تکمیل زیرساخت‌ ها و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی نیاز صنعت گردشگری کهگیلویه بویراحمد است.

لزوم ارتباط مستمر با مشتریان در راستای ارائه خدمات مطلوب

غیاثی مدیر شعب البرزاعلام کرد: همکاران شعب خصوصارئیس شعبه در راستای ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایتمندی حداکثری بایستی ارتباط مستمر و مطلوبی با مشتریان به ویژه مشتریان قدیمی و بنگاه های اقتصادی و تولیدی که از منابع اعتباری بانک نیز بهره مند شده اند برقرار کرده و این ضرورت را همواره مورد توجه و خط مشی خود قرار دهند.