چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹ ۱۳۰۰
طبقه بندی: استانی
چچ
خط جدید شرکت آتی فولاد دماوند در شهرستان تیران و کرون با حمایت بانک توسعه تعاون افتتاح شد

در دهه مبارک فجر در استان اصفهان:

خط جدید شرکت آتی فولاد دماوند در شهرستان تیران و کرون با حمایت بانک توسعه تعاون افتتاح شد

مراسم بهره‌برداری از خطوط جدید شرکت آتی فولاد دماوند در شهرستان تیران و کرون که با مشارکت بانک توسعه تعاون راه اندازی شد در دهه مبارک فجر با حضور مدیر شعب استان ، معاونین برگزار شد.

به گزارش از روابط بانک توسعه تعاون استان اصفهان،شرکت آتی فولاد دماوند بعد از تامین اعتبارات لازم و اعطای تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون در پنجمین روز دهه مبارک فجر توسط مدیر شعب استان افتتاح شد.

محمدعلی محترم، مدیر شعب استان در حاشیه مراسم بهره برداری از خط جدید شرکت آتی فولاد دماوند با اشاره به سیاست این بانک در حمایت از شرکت‌های تولیدی و کمک به رونق تولید و اشتغال اظهار امیدواری کرد که آغاز به کار و توسعه خطوط جدید این مجتمع، بتواند در رشد و توسعه اقتصادی استان اصفهان و شهرستان تیران و کرون، نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: بانک توسعه تعاون اقدامات متعددی را در راستای حمایت از بخش تولید انجام داده و حمایت و مشارکت در مجتمع آتی فولاد دماوند ، از جمله این اقدامات است و مشارکت این بانک در ایجاد چنین مجموعه بزرگ و توانمند نشان از موفقیت مجموعه بانک توسعه تعاون در عمل به اهداف و برنامه‌های اقتصادی کشور است.

وی بیان کرد:یکی از موضوعات مورد توجه بانک توسعه تعاون حمایت و پشتیبانی از بخش صنعت است و با توجه به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان اصفهان، بانک آمادگی لازم را در راستای حمایت از این بخش فعال در سطح استان را دارد و بانک تمام تلاش خود را با ارائه محصولات و خدمات متنوع به فعالان اقتصادی و تعاونگران و کارآفرینان و شرکت های فعال و بزرگ به کار خواهد گرفت و شرکت آتی فولاد از شرکت های موفق در شهرستان تیران و کرون است که نقش محوری در توسعه صنعتی ، اقتصادی در سطح شهرستان و استان و ارتقاء سطح فناوری صنعت فولاد دارد .

محترم در نشست با مدیرعامل شرکت آتی فولاد گفت: با مشاهده مجموعه‌های فعال تولیدی با اشتغالزایی بالا و نظم و مدیریت قوی باعث می‌شود تا انرژی مثبت تزریق شود و حمایت و تسهیلات پرداختی به شرکت های فعال بدون هیچگونه ریسک و استرسی انجام شود.

گفتنی است،بانک توسعه تعاون استان اصفهان برای اجرای و همچنین راه‌اندازی خط جدید مجموعه آتی فولاد دماوندبا مشارکت 800 میلیارد ریال در جهت افزایش اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان داخلی پرداخت کرده است.

در ادامه مدیر عامل شرکت آتی فولاد ضمن تقدیر از حمایت های بانک توسعه تعاون مقرر شد شرکت های زیر مجموعه و مشتریان خود را جهت دریافت انواع خدمات و همکاری به بانک توسعه تعاون معرفی کند.

آدرس کوتاه شده: