سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
وجود مؤلفه مهمی تحت عنوان «مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفهای» در سازمانها ثمرات زیادی را برای آنها در بر خواهد داشت؛ و توجه ویژه مدیران، دستاندرکاران و کارکنان بانکها، مؤسسات و سازمانهای مختلف به این مقوله حیاتی در فعالیتهای روزمره، ضمن کمک شایان به تقویت و بهبود ارتباطات درون سازمانی و بالا رفتن انگیزه پرسنل در جهت تنظیم حرفهای رفتارها، گفتارها و تطابق منش سازمانی خود با اصول مبین اخلاقمداری و با هدف بهرهمندی از تعهد سازمانی و مسئولیتپذیری اجتماعی و همچنین تلاش لازم به منظور تسهیل و تسریع فرایند خدماترسانی به ذینفعان سازمان، تأثیر شگرف و قابلتوجهی نیز در کاهش فواصل زمانی عرضه خدمت به جامعه هدف و افزایش میزان همکاری و مشارکت صمیمانه عناصر مختلف سازمانی در جهت پیشبرد هر چه بهتر برنامهها، پروژهها و استراتژیها در راستای تحقق اهداف از پیش تعیینشده سازمان است.