چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱ ۱۹۳
طبقه بندی:
چچ
مشتریان ارزشمندترین دارایی هر سازمان محسوب می‌شوند

مشتریان ارزشمندترین دارایی هر سازمان محسوب می‌شوند

حجت الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از شعب میرداماد، سهروردی و تهرانپارس درآخرین روز کاری سال 97 مشتریان را ارزشمندترین دارایی هر سازمان دانست و از کارکنان شعب خواست تا احترام به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهدیان در این بازدید بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: احترام به کرامت انسانی از جمله ارزشهایی است که سفارش فراوانی به آن شده است و علاوه بر ارزشهای معنوی در دنیای رقابتی امروز نیز رمز ماندگاری هر بنگاه اقتصادی دربازار و توسعه و افزایش سهم از بازار به شمار می‌آید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون حیات و بقای سازمان را در گرو رضایت مشتریان دانست و افزود: ایجاد رضایتمندی با درک نیازهای مشتریان و انطباق آنها با خدمات بانک از جمله اصولی است که بانک توسعه تعاون در طراحی محصولات خود به آن اهتمام ویژه دارد.

مهدیان بابیان این مطلب که شاخص‌های عملکردی بانک توسعه تعاون در سال جاری مثبت بود، ضمن تقدیر از همکاران شعب در این خصوص خاطرنشان کرد: از سال 95 تا پایان سال 97 شاهد یک جهش بسیار خوب در همه شاخص‌های عملکردی بوده‌ایم به‌ویژه در سال 97 این روند فزاینده به‌مراتب بهتر و بیشتر شده است که این امر مرهون زحمات کارکنان شعب به شمار می‌آید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از تلاش‌های روسا و کارکنان شعب از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و امکانات و امور کاری همکاران قرار گرفت و به همکاران شعبه توصیه نمود همچون گذشته ویژگی‌های شجاعت، صداقت، امانت داری و شفافیت را سرلوحه کار قرار دهند تا شاهد ادامه موفقیت‌های سازمانی در کنار پیشرفت‌های شغلی همکاران باشیم

وی با اشاره به اهمیت رعایت هفت راهبرد بانک توسعه تعاون برای اعتلای خدمت‌رسانی به بخش تعاون و کارآفرینان افزود: راهبردهای هفت گانه در راستای تحقق مأموریت توسعه‌ای بانک و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بانک ابلاغ شده‌اند

مهدیان بابیان کارنامه عملکردی بانک در طرح‌های ملی، سرآمدی در پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال پایدار فراگیر را نتیجه عملیات بانکی بانکداران شعبه دانست و همچنین طرح‌های هفت گانه تسهیلاتی جدید ابلاغ شده در دهه فجر را فرصتی مناسب برای ارائه سرویس‌های جدید به فعالان اقتصادی عنوان نمود.

مهدیان با اشاره به فراز و نشیبهایی که سیستم بانکی در سال 97 تجربه نموده است ابراز امیدواری نمود که سال آینده سالی پربرکت برای همه مشتریان و همکاران باشد.

 

  

آدرس کوتاه شده: