یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵
۱۴:۰۸
۲۲۱
طبقه بندی:
دوره آموزشی دو روزه کارشناسان روابط عمومی با حضور فتاحی عضو هیات مدیره به منظور ارتقاء سطح علمی و تخصصی کارشناسان روابط عمومی در مرکز آموزش و پژوهش برگزار شد
فتاحی عضو هیات مدیره در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با اشاره به اهمیت کارروابط عمومی در عصری که به عنوان عصرارتباطات واطلاعات مشهور است خاطرنشان کرد : امروزه موفق ترین کشورها و سازمانها ،آنهایی هستند که دارای بهترین ارتباطات و اطلاعات می باشند
فتاحی با تاکید براینکه روابط عمومی چشم سازمان است خاطرنشان کرد: روابط عمومی از طریق ابزارهای مختلف خود شامل اطلاع رسانی، افکارسنجی و تبلیغات می تواند بانک را به مشتریان داخلی وخارجی خود بشناساند و با ارائه اطلاعات در خصوص خدمات بانک پل ارتباطی بین مردم و سازمان باشد .
عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه این بانک، بانک تخصصی بخش تعاون است و درحال حاضر برندهای مختلف و مشهوری در قالب شرکتهای تعاونی فعالیت و اشتغالزایی می کنند خاطرنشان کرد : کارشناسان روابط عمومی در استانها با معرفی این شرکتهای تعاونی و حضوربانک توسعه تعاون در رشد این شرکتهای تعاونی می تواند در ارتقای جایگاه این بخش در اقتصاد ملی نقش اساسی داشته باشد .
کمرئی مدیرامورشعب ضمن تشکر از همکاری کارشناسان روابط عمومی در زمان تصدی ایشان از آنها خواست تا با افزایش ارتباطات باامورشعب معضلات ومشکلات شعب استانها را به این امور منتقل نمایند.
درادامه این مراسم طالبی رئیس اداره روابط عمومی بااشاره به اینکه روابط عمومی عشق ، تجربه وعلم است خاطرنشان کرد : اگرعشق به روابط عمومی داشته باشیم می توانیم هنرهشتم را به خوبی به اجرا درآوریم .
طالبی از کارشناسان روابط عمومی خواست تا با افزایش ارتباطات با مرکز، روابط عمومی ستاد را در انجام بهتر وظایف خود یاری رسانند.
دردومین روز دوره آموزشی فوق نیز پس از اتمام کلاسها سرفصل های تخصصی باتشکیل پنل اختصاصی معاونان اداره روابط عمومی درچارچوب حوزه های سازمانی تشکیل شد و نسبت به تبیین مواردموردانتظار وپاسخگویی به پرسشهای مطروحه اقدام گردید.
گفتنی است در این سمینار دوروزه کلاسهای تیترنویسی ، مصاحبه ، تشریفات و تبلیغات با حضور اساتید برجسته دانشگاهی برگزار گردید
شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه مشکی مشاور مدیرعامل درمرکزآموزش وپژوهش وکارشناسان روابط عمومی ستادو استانها نیزحضور داشتند