سه شنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۷ ۱۹۶
طبقه بندی:
چچ
ایجاد رضایتمندی در مشتریان از اولویت های بنگاههای اقتصادی است

ایجاد رضایتمندی در مشتریان از اولویت های بنگاههای اقتصادی است

 تلاش در جهت افزایش مشتریان ، ایجاد رضایتمندی در آنها و شناسایی جامعه هدف جدید از اولویت های بنگاههای اقتصادی به شمار می رود . 
جعفر مشکی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در دوره آموزش ضمن خدمت تخصصی بازاریابی و مشتری مداری بانکی ویژه متصدیان شعب این بانک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تشخیص نیاز مشتریان با هدف ارائه خدمات مناسب به آنها ضامن وفاداری متقاضیان بخش تعاون به بانک توسعه تعاون می باشد  . 
وی افزود: روح بازاریابی و مشتری مداری از بدو تأسیس بانک توسعه تعاون در این بانک دولتی و کارکنان آن جاری و ساری بوده است اما امروزه ضرورت حفظ و ارتقاء سهم بازار در اقتصادهای رقابتی توجه خاص به مشتریان می باشد  . 
مشکی خاطرنشان کرد : بانکها و بنگاههای  اقتصادی بر سیستم برد برد تاکید دارند چراکه در این سیستم  هم مشتریان  از دریافت خدمت احساس رضایت کافی دارند و  هم مراکز خدمات  منتفع خواهند شد 
مدیرآموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون  افزود :  براین اساس دوره های آموزشی تخصصی بازاریابی ومشتری مداری باهدف گسترش مهارت کارکنان در برخورد با مشتریان برگزار می گردد تا متصدیان شعب علاوه برافزایش مهارتهای ارتباطی خود در جهت  دستیابی  به اهداف مشتریان و  بانک کوشا باشند . 
  
  
آدرس کوتاه شده: