شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۵۱ ۹۵
طبقه بندی: استانی
چچ
پاسخگویی مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در سامانه ارتباطات مردمی

پاسخگویی مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در سامانه ارتباطات مردمی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان ،پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد،مهدی منتظری در حاشیه این برنامه اظهار کرد : حضور مدیران در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان باعث کاهش مراجعات حضوری و همچنین کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده و در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موثرو رضایت مندی مردم و مشتریان را دربرخواهد داشت.

وی افزود:ارائه پیشنهادات وشکایات فرصتی است تا با شناسایی این موارد ازطریق شهروندان برای اصلاح و برطرف کردن آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

گفتنی است مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر و به تماس ها مردمی به صورت برخط پاسخ داد.

درجریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور وی به صورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور است و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

آدرس کوتاه شده: