۶۴٣٨٠٠٠٠-٠٢١
کارگاه آموزشی یکروزه نیرو های شرکتی خدمات و تحصیلدار در مدیریت شعب استان مرکزی برگزار شد.
مدیر شعب استان مرکزی در این کارگاه آموزشی با اشاره به اهمیت احترام به مشتریان در مراجعه به شعب گفت : امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایت مشتریان استوار گشته، به گونهای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل، بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه میاندیشند، به خوبی میدانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت اصل مشتریمداری است و درک این سخن که همیشه حق با مشتری است را سرلوحه برنامههای خویش میدانند.
حسینی معصوم گفت:در این میان آنچه مهم است خود مشتری مداری نیست، بلکه ویژگیها و پارامترهایی است که باید وجود داشته باشد تا مشتریمداری محقق شود.
مدیر شعب استان مرکزی گفت : مشتری در نگاه اول خود ظاهرآراسته، مرتب، منظم و تمیز کارکنان و محلی که در آن وارد میشود را میسنجد و هر چقدر این ظاهر آراستهتر باشد، تشویشهای درونی مشتری کمتر و کمتر میشود و جای خود را به آرامش و احساس رضایت خواهد داد.
گفتنی است این کارگاه با حضور پرسنل شرکت خدمات و تحصیلداران شعب استان مرکزی با حضور مربی سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد.