۶۴٣٨٠٠٠٠-٠٢١
جلسه راهبردی استان زنجان با حضور مدیر ، معاون ، روسای حوزه ها و دوایر مدیریت شعب و جمعی از روسای دوایر و بانکداران شعب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان زنجان ، در جلسه راهبردی استان زنجان مسعود کردستانی مدیر شعب استان ضمن تشکر از زحمات همکاران استان و عرض خسته نباشید به آنان ، مشتریان را بزرگترین سرمایه بانک توسعه تعاون دانست و بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری تأکید کرد .
کردستانی گفت : بانکداران شعب اولین کسانی هستند که با مشتری سر و کار دارند و30 ثانیه اول نخستین ارتباط ، به جهت اینکه جرقّه تعامل مشتری با بانک کلید می خورد حساس و مهم بوده و طلایی ترین زمان برای شروع یک رابطه خوب محسوب می شود .
وی گفت : کارکنان شعب حلقه اتصال مشتری با بانک هستند و امروزه خدمات بانکی در اکثر بانک ها تقریبا یکسان است اما چگونگی پذیرش و برخورد پرسنل است که تعیین کننده بانک عامل برای مشتری است پس می بایست روی درخواست مشتریان حساس باشیم ، ارتباط بندی و ارتباط گیری کنیم و با اطلاع و اجرای کامل قوانین و بخشنامه ها در فرهنگ پاسخگویی به مشتری هماهنگ و همسان عمل کنیم .
وی افزود : ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون ، از اولویت های کارکنان مدیریت شعب استان زنجان است پس باید در تعامل با مشتری به هدف بُرد - بُرد فکر کنیم . شرط اول تعامل خوب با مشتریان ، استوارتر و قویتر شدن بانک ماست . باید اول صدای مشتری و خواسته های او را خوب بشنویم و سپس عکس العمل نشان دهیم . ممکن است 90 درصد از مشتریان از عملکرد بانک راضی و تنها 10 درصد نقاط ضعف ما را بیان کنند که باید روی نقاط ضعف خود کارکرده و اصلاحات لازم را در پیش گیریم .