سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۰:۵۰
پاسخ به این سؤال که آیا مردم به روابط عمومیها اعتماد دارند یا نه؟ کاری سخت است و مسلماً نمیتوان پاسخ این سؤال را بهصورت بلی و خیر و مطلق جواب داد؟ ولی شواهد و قرائن حاکی از آن است که علیرغم همه تلاشهای صورت گرفته در طی این سالها، هنوز بهطور بایدوشاید روابط عمومیها نتوانستهاند جایگاه خاصی را در بین مردم پیدا کنند ...
یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۵:۴۴
برترینهای شعب، مدیریت شعب استانها و واحدهای ستادی منتخب بانک توسعه تعاون بر اساس شش شاخص مدیریت مانده تعهدات ارزی، پرداخت تسهیلات حمایتی، بهبود عملکرد در سودآوری، رشد منابع، انعقاد تفاهمنامههای کارمزد محور و میزان صدور ضمانتنامه معرفی شدند.
یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۴:۵۰
امروزه، هر نهاد، سازمان یا شرکتی که نتواند دست آوردها، وجوه تمایز و نقاط قوت خود را برای مخاطب به نحو احسن تبیین نماید بهطورقطع موفق نخواهد بود و در بازارهای رقابتی پایگاه و جایگاهی نخواهد داشت و ...
شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۴:۰۸
سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تحلیل گری را از ویژگی روابط عمومی برتر دانست.
شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۳:۱۹
حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، روابط عمومی سازمان را تبیینکننده اهداف و راهبردهای سازمان دانست.
شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۲:۴۶
سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است.