شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۴:۰۸
۴۱۲
طبقه بندی:
اصلی
سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات روابط عمومی که بهصورت حضوری در جمع همکاران روابط عمومی ستاد بانک و بهصورت ویدئوکنفرانس با مدیران و همکاران روابط عمومی استانها برگزار گردید خاطرنشان کرد: روابط عمومی برتر با احاطه به وظایف تخصصی حوزه اطلاعرسانی، ارتباطات و تبلیغات؛ نقش روابط عمومی را از حالت تبیینکننده وضعیت کنونی و توجیهکننده عملکرد سازمان فراتر برده و با تحلیل محیط داخلی و پیرامونی سازمان، مشاورههای لازم به مدیران ارشد سازمان در راستای تصمیم سازی و تصمیمگیری ارائه میدهد تا سازمان در بهترین مسیر خدماترسانی و تأمین حداکثر رضایت مشتریان قرار گیرد.
فتاحی در همین زمینه افزود: عملکرد روابط عمومی بانک توسعه تعاون در انعکاس خدمات و دستاوردهای توسعهای بانک قابلتوجه و ارزشمند بوده و از این حیث از سرآمدان نظام بانکی به شمار میرود.
وی در ادامه با اشاره به ترویج گسترده بانکداری الکترونیک در جامعه و همچنین فراهمسازی بسترهای موردنیاز جهت اجرای بانکداری دیجیتال در کشور گفت: دیجیتالی نمودن فرآیندها و توجه و احترام به سلایق و انتخاب مشتریان از الزامات مورد تأکید وزارت امور اقتصادی و دارایی و از مقتضیات جامعه نوین میباشد که گامهای مثبتی در این زمینه در بانک توسعه تعاون برداشتهشده است و نقش روابط عمومی در راهبری مکانیزم های ارتباطی و رعایت اصول مشتری مداری حائز اهمیت است.
فتاحی فعالیتهای روابط عمومی مبتنی بر برنامه راهبردی و عملیاتی را از مزیتهای این واحد در بانک توسعه تعاون نام برد و افزود: هر چه تأکید بر اجرای برنامههای تدوینشده بیشتر باشد، همکاران در استانها بهتر در مسیر حرفهای و تخصصی قرار میگیرند و از کارکردهای غیرتخصصی فاصله میگیرند و در میانمدت و بلندمدت، آثار فعالیت حرفهای آنها در زمینههای رسانهای و اطلاعرسانی مشخص گردیده و سطح کارآمدی و اثربخشی مجموع عملکرد استان نیز اعتلا خواهد یافت.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نقش همکاران روابط عمومی در استانها را بهعنوان مشاوری امین و راهبردی در حوزه مسائل درون و برونسازمانی عنوان نمود و بر تقویت جایگاه و حفظ شأنیت همکاران روابط عمومی استانها تأکید نمود.
در این جلسه که با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب همراه بود، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توضیحاتی در خصوص عملکرد روابط عمومی بانک در سطح ستاد و استانها ارائه داد و برنامه راهبردی و عملیاتی سال جاری را تبیین نمود.