چهارشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۸
۱۴:۱۳
۳۴۷
طبقه بندی:
احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون: سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون در مسیر صحیح خدمترسانی به تعاونگران و مشتریان هدایت میشوند
احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون در نوبت عصرگاهی کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی این بانک سخن میگفت توسعه بازار مبتنی بر محصولات و خدمات جدید با رویکرد بهبود ظرفیت منابع انسانی، شعب و بانک را از راهبردهای بانک اعلام نمود.
وی افزود: محصولات تخصصی بانک همسو با نیاز مشتریان طراحی و اجرا میشود و تعامل با مشتری و هدایت نیروی انسانی و طراحی محصولات بانک اعم از تسهیلات و خدمات، ضمانتنامه و اعتبار اسنادی باید در پاسخگویی به نیاز مشتری انجام شود و نیروی انسانی بانک با رفتار نیکو و خردورزانه با اتکا به دانش و اطلاعات تخصصی جوابگوی مشتریان باشد وی همچنین افزود: باید ویژگیهای سلامت، شجاعت، شفافیت و صداقت سرلوحه اخلاقی و رفتاری نیروهای جوان بانک باشد.
محمدی تبدیل دانش ضمنی به دانش آشکار و توسعه دانش کاربردی میان واحدهای استانی و شعب را در افزایش سطح کمی و کیفی خدمات بانک حائز اهمیت دانست و
حرکت در مسیر توسعه بانکداری الکترونیک را در توسعه بازار امری ضروری بیان نمود.
وی انجام کار تیمی و در نظر داشتن اهداف سازمانی و حداکثر سازی رضایت مشتری را در اجرای موفق برنامهها بسیار مهم ارزیابی نمود و به واحدهای استانی توصیه نمود افزایش تعامل بین همکاران مشکلات و تقسیمکارهای مختلف با توجه به توان و ظرفیت هر شعبه و بهرهگیری از حداکثر ظرفیت و استعداد شعب را مدنظر قرار دهند.
وی با تأکید بر اهمیت سلامت در امر بانکداری گفت: واحدهای نظارتی بانک مشاور امین و راهنمای کارکنان در مسیر صحیح عملیات بانکی میباشند.