چهارشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳ ۳۴۶
طبقه بندی:
چچ
سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به مشتریان هستند

سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به مشتریان هستند

احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون: سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به تعاونگران و مشتریان هدایت می‌شوند

احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون در نوبت عصرگاهی کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی این بانک سخن می‌گفت توسعه بازار مبتنی بر محصولات و خدمات جدید با رویکرد بهبود ظرفیت منابع انسانی، شعب و بانک را از راهبردهای بانک اعلام نمود.

وی افزود: محصولات تخصصی بانک همسو با نیاز مشتریان طراحی و اجرا می‌شود و تعامل با مشتری و هدایت نیروی انسانی و طراحی محصولات بانک اعم از تسهیلات و خدمات، ضمانت‌نامه و اعتبار اسنادی باید در پاسخگویی به نیاز مشتری انجام شود و نیروی انسانی بانک با رفتار نیکو و خردورزانه با اتکا به دانش و اطلاعات تخصصی جوابگوی مشتریان باشد وی همچنین افزود: باید ویژگی‌های سلامت، شجاعت، شفافیت و صداقت سرلوحه اخلاقی و رفتاری نیروهای جوان بانک باشد.

محمدی تبدیل دانش ضمنی به دانش آشکار و توسعه دانش کاربردی میان واحدهای استانی و شعب را در افزایش سطح کمی و کیفی خدمات بانک حائز اهمیت دانست و

حرکت در مسیر توسعه بانکداری الکترونیک را در توسعه بازار امری ضروری بیان نمود.

وی انجام کار تیمی و در نظر داشتن اهداف سازمانی و حداکثر سازی رضایت مشتری را در اجرای موفق برنامه‌ها بسیار مهم ارزیابی نمود و به واحدهای استانی توصیه نمود افزایش تعامل بین همکاران مشکلات و تقسیم‌کارهای مختلف با توجه به توان و ظرفیت هر شعبه و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و استعداد شعب را مدنظر قرار دهند.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت در امر بانکداری گفت: واحدهای نظارتی بانک مشاور امین و راهنمای کارکنان در مسیر صحیح عملیات بانکی می‌باشند.

آدرس کوتاه شده: