چچ

فرایند‌حمایت‌از‌پایان‌نامه‌های‌دانشجویی

فرایند‌حمایت‌از‌پایان‌نامه‌های‌دانشجویی

امروزه سازمان‌ها با درک اهمیت تحقیق و پژوهش از طریق تدوین و استقرار مکانیسم‌های پژوهشی و فرهنگ‌سازی در این زمینه، نهادینه کردن تصمیم‌گیری بر مبنای نتایج حاصل از پژوهش را در همه سطوح سازمانی مد نظر قرار داده‌اند. بانک توسعه تعاون نیز با رویکرد ایفای مسئولیت اجتماعی و بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توان علمی دانشگاهیان، با تدوین «دستورالعمل حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله های دانشجویی» در نظر دارد با اطمینان و هدفمند در این مسیر ارزشمند و مهم گام بردارد.
در این ارتباط، دانشجویان مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه ها می‌توانند پس از تهیه طرح تحقیق پایان نامه دانشجویی و طی مراحل تدوین پایان نامه مطابق "فلوچارت فرآیند حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله¬های دانشجویی" و احراز شرایط مورد نظر نسبت به انتخاب عناوین و موضوعات مرتبط با فعالیت های بانک اقدام نمایند.
علاقمندان می‌توانند پروپوزال های خود را به آدرس پست الکترونیک Pajuhesh@ttbank.ir و یا نشانی: تهـران – خیابـان فـاطمی غرب – بعد از چهـارراه سـیندخت – روبـروی سـازمان شـیلات - پ 309 صـندوق پسـتی 1411816351 اداره کل پژوهش - مدیریت مرکز آموزش و پژوهش ارسال نمایند.

آدرس کوتاه شده: