دسته بندی
|
اولویتها
|
معماری کسب و کار
|
راهاندازی و مدیریت اتاق فکر بانک
|
استقرار سازوکار پایش و ارزیابی محیطی و شناسایی فرصتهای نوآورانه
|
افزایش سهم منابع و مصارف از کیک سیستم بانکی و پایش کمی و کیفی مشتریان و پیشنهاد تدوین استراتژیهای بازاریابی و توسعه شبکه مشتریان بر اساس تحلیل دادههای بانکی.
|
تحلیل مدیریت بهینه مطالبات سمی (سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول) و در نهایت پیشنهاد روشهای تبدیل مطالبات به ابزارهای مالی قابل مبادله و کاهش فشار بر داراییهای بانک.
|
توسعه محصولات و خدمات و راه حلها و حفظ رهبری بازار در آینده با استفاده از دادهها، CRM، CRMI، ECRM و تحلیلهای پژوهشی آسیبشناسی محصولات بانک با رویکرد تجهیز و تخصیص منابع و ارزیابی عملکرد محصولات سپردهای و اعتباری بانک در مقایسه با رقبا همراه با پیشنهاد طراحی، اصلاح و بهبود یا حذف برخی از محصولات متناسب با نیازهای بازار و بخش تعاون.
|
آسیبشناسی ضمانتنامهها و اعتبارات اسنادی در بانک و بررسی مطالبات ایجاد شده از محل تبدیل اقلام و تعهدات پایین خط به داراییها
|
مدلسازی مدیریت وجوه، تحلیل هزینه و درآمد و کنترل اضافهبرداشت و تدوین مدلهای ALM در بانک توسعه تعاون و بررسی علل و پیامدهای اضافهبرداشت در بانک و ارائه راهکارهای کنترل آن با هدف بهینهسازی نقدینگی و سودآوری، تحلیل عدم تطابق سررسید داراییها و بدهیها و اصلاح ساختار تأمین مالی و ناترازی بانک و بررسی راهکارهای کاهش ناترازی بانکها از طریق مدیریت بهینه داراییها و بدهیها.
|
تحلیل مداوم و مستمر عملکرد شعب و استانها در شاخصهای کلان و کلیدی مانند جذب مشتریان جدید، منابع و مصارف، مطالبات، اقلام زیر خط با هدف شناسایی شعب با عملکرد پایین و ارائه راهکار بهبود آنها.
|
تعالی سرمایه انسانی
|
ایجاد، پایش و بهروزرسانی پایگاه قابلیتهای کارکنان بانک
|
اصلاح نظام خدمات رفاهی (رویکرد پلتفرمی)
|
بهروزرسانی نظام تشویق و ترفیع کارکنان مبتنی بر نوآوری
|
شناسایی KPI های حوزه بازاریابی و دخیل کردن آن در مدیریت عملکرد (کارکنان/واحدها)
|
تعالی عملیاتی
|
بهروزرسانی و پایش بسته اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری
|
بازنگری و بهروزرسانی نظامهای مدیریتی سازمان
|
بهروزرسانی نظام کنترل داخلی
|
بازنگری نظام بازرسی و رسیدگی به تخلفات
|
بازنگری نظام ارزیابی عملکرد واحدها
|
تدوین نظام بهکارگیری خدمات مشاورهای
|
تدوین ، ابلاغ و جاریسازی الگوها و قواعد رفتاری کارکنان در حوزه بازاریابی
|
طراحی مدل پایداری مالی و مسئولیت اجتماعی با هدف بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر تصویر برند بانک و جذب مشتریان جدید.
|
حاکمیت سازمانی
|
بازنگری در نظام اطلاعرسانی سیاستهای سازمانی
|
تدوین برنامه یکپارچه مدیریت منابع سازمانی
|
طراحی نظام اطلاعرسانی محصولات و خدمات بانک در بین ذینفعان داخلی و بیرونی
|
ارائه پیشنهاد در مورد انواع ریسک و حاکمیت شرکتی با هدف چیدمان صحیح روابط و مناسبات در ساختار قدرت و تبیین دقیق حدود وظایف، مسئولیتها و اختیارات مدیران با هدف پایش مداوم عملکرد و حرکت به سمت عملکرد بهینه بانک.
|
فناوری و اطلاعات
|
تدوین برنامه مدیریت و توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات
|
بهروزرسانی نظام مدیریت امنیت اطلاعات
|
معماری داده/ اپلیکیشن/سیستمی واحد بازاریابی
|
ساماندهی هوشمند تعداد/ موقعیت مکانی شعب (و تدوین نظام مکانیابی)
|
نوآوریهای مالی و بانکداری دیجیتال به کمک طراحی مدلهای نوین بانکداری دیجیتال با رویکرد افزایش ضریب نفوذ در سیستم بانکی و مشتریان.
|