سه شنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۳۲ ۲۱۵
طبقه بندی: استانی
چچ
ضرورت ایجاد بسترهای مناسب برای دستیابی به رشد اقتصادی

مدیر شعب استان زنجان تاکید کرد

ضرورت ایجاد بسترهای مناسب برای دستیابی به رشد اقتصادی

در دیدار مسعود کردستانی با خلیل قاسملو معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان ، بر ایجاد بسترهای مناسب برای دستیابی به رشد اقتصادی استان تأکید شد .

کردستانی در این دیدار با تبریک آغاز سال نو و آرزوی توفیق در سال جدید به تشریح عملکرد بانک در سالی که گذشت پرداخت و گفت : میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان در سال گذشته به میزان 3516 میلیارد ریال است که با رشد 43 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و 40 درصد تسهیلات پرداختی به حوزه صنعت اختصاص یافته است . همچنین با افزایش بیش از 10 برابری تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی 549 طرح با رقمی بالغ بر 213 میلیارد ریال تأمین مالی گردیده است و مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداختی 160 میلیارد ریال و میزان ضمانت نامه های صادره 900 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه رشد چشمگیری داشته است .

وی افزود: مطالبات یک آفت برای بانک است که افزایش آن یقیناً بانک را با مشکلات عدیده ای مواجه می سازد و شرایط اقتصادی و تورم موجود در جامعه موجب می شود تا برخی مشتریان عدم پرداخت بدهی خود را به صرفه تر بدانند . وی حمایت و مساعدت در تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری بدهکاران بانکی را از مهم ترین درخواست های بانک اعلام کرد .

در ادامه قاسملو با تقدیراز عملکرد بانک توسعه تعاون در سطح استان ، همراهی در تدوین و راهبری حرکت اقتصادی برنامه محور را ماموریت ویژه خود در استان برشمرد .

وی با تشکر از حضور کردستانی مدیر و سلیمانی رئیس حقوقی بانک و تأکید بر ضرورت و اهمیت وصول مطالبات افزود : در شرایط فعلی که جذب منابع برای استان مهم می باشد بهترین راهکار برای تأمین منابع برای پرداخت تسهیلات و رشد اقتصادی استان ، وصول مطالبات است .

آدرس کوتاه شده: