دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۵۴ ۳۵۷
طبقه بندی: استانی
چچ
بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در شعب بانک توسعه تعاون البرز

بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در شعب بانک توسعه تعاون البرز

دربازدید مدیر شعب استان البرز وضعیت پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن به مشتریانی که حقوق خود را از بانک توسعه تعاون دریافت می کنند بررسی و رهنمودهای لازم ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی استان البرز ، در بازدید علی غیاثی مدیر شعب استان البرز از شعب استان، آگاهی و اطلاعات کارکنان بالاخص نیروهای اعتباری شعب در خصوص نحوه اجراء قانون پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن مورد بررسی قرار گرفته و ابهامات کارکنان در این زمینه برطرف و تسریع خدمات در این زمینه ابلاغ شد.

غیاثی اظهار کرد: آگاهی کارکنان نسبت به بخشنامه و اطلاعیه های ابلاغی بانک مرکزی در کلیه زمینه ها از الزامات شغلی است و دانش کافی در این زمینه سبب ایجاد ارتباط موثر و مفید بین کارمند و مشتری می شود و از ایجاد ابهام برای مشتریان و شهروندان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه ضمن گفت وگو با کارکنان شعب مورد بازدید و بررسی وضعیت دانش و تسلط آنها نسبت به بخشنامه پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن، به رفع ابهامات آنها مبادرت ورزید و عمل به دستورات ابلاغی دولت را از اولویت های بانک دانست و افزود: شعب استان باید اهتمام ویژه ای به موضوع بخشنامه خوانی و آگاهی ازآخرین قوانین بانکی داشته باشند که این مهم الزاماً هر هفته و طی برگزاری جلسه مشترک داخلی شعب مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته و ابهامات کارکنان توسط رئیس شعب برطرف شود تا شاهد عدم هماهنگی در خصوص قوانین و بخشنامه های ابلاغی نباشیم.

غیاثی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه همکاران استان خاطر نشان کرد: اجرای قانون و مقررات ابلاغی باید با حساسیت ویژه ای مدنظر قرار گیرد تا سبب ایجاد اطمینان شهروندان نسبت به سیستم بانکی شده و بتوان قدمی در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام و دولت برداشته و زمینه خدمات رسانی مطلوب به آحاد جامعه میسر شود.

آدرس کوتاه شده: