یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۲۳ ۱۹۹
طبقه بندی: استانی
چچ
ایجاد تعادل بین منابع و مصارف نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد

در جلسه راهبردی استان زنجان مطرح شد

ایجاد تعادل بین منابع و مصارف نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد

جلسه راهبردی مدیریت شعب استان زنجان در راستای تجزیه و تحلیل و جمع بندی عملکرد شعب استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، در پنجمین جلسه راهبردی مدیریت شعب استان زنجان مسعود کردستانی مدیر استان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و کسب عنوان مدیریت برتر کشوری و شعبه برتر توسط شعب خدابنده و طارم در بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ، اقدام به تبیین و تشریح موارد نمود و تحقق برنامه های ابلاغی در کلیه شعب استان را خواستار شد .

وی با بیان این مطلب که ایجاد تعادل و توازن بین منابع و مصارف نیاز به برنامه ریزی دقیق ، مدوّن و بلند مدت دارد از همکاران استان خواست تا تلاش های خود را در جهت تحقق برنامه های بانک با توجه به ایام پایانی سال افزایش دهند و سعی کنند روزهایی که سپری می کنند شبیه هم نباشد . وی افزود : چیزی به پایان سال مالی نمانده است باید بکوشیم تا با توجه به فرصت باقیمانده سال بتوانیم به اهداف و برنامه های ابلاغی استان دست یابیم .

وی تأکید کرد : تسهیل گری در پرداخت تسهیلات خرد باید در دستور کار قرار گرفته و صورتجلسات بازاریابی و بخشنامه ها حتما در شعب مورد مطالعه و بحث و بررسی قرار گیرد . در موضوع بازاریابی خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم و تا آخر کار امورات مشتریان را به نحو احسن انجام دهیم .

وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقده با مشتریان گفت : در تفاهم نامه ها فقط بندهایی که ما متعهد شده ایم اجرایی نشود بلکه بندهایی هم که مشتریان متعهد می شوند باید ضمن پیگیری ، اجرایی شود .

شایان ذکر است در این جلسه بخشنامه های مربوط به طرح های کوثر ، فجر و تسهیلات خرد تشریح گردید و ضمن تأکید بر اجرای صحیح بخشنامه های مربوطه ، کردستانی پیشنهاد کرد تا طرح فجر تا پایان سال جاری تمدید گردد و گزارشی از میزان تأثیر طرح فجر تهیه شود .

آدرس کوتاه شده: