شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ۲۳۹
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت بیش از 1400 میلیارد ریال اعتبار به شرکت عقاب افشان

استاندار سمنان از بانک توسعه تعاون استان تقدیر کرد

پرداخت بیش از 1400 میلیارد ریال اعتبار به شرکت عقاب افشان

استاندار سمنان از بانک توسعه تعاون برای پرداخت تسهیلات به مجموعه عقاب افشان و شرکت های زیر مجموعه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان سمنان، استاندار سمنان از مدیریت شعب استان با توجه به مشارکت در پرداخت تسهیلات به شرکتهای معرفی شده در ستاد تسهیل استان از جمله چهار شرکت سرما گستر قومس، ربات صنعتی هیوا، سمن آذین و یاران هم افزای کویر از زیرمجموعه های شرکت عقاب افشان، به جهت ارتقاء و بهبود فعالیت تولید، تقدیر و قدردانی کرد.

مدیر شعب استان در این باره اعلام کرد: این بانک از ابتدای سال جاری با پرداخت مبلغ بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی گام برداشته است.

علیرضا اکبری افزود: بانک توسعه تعاون تا کنون ضمن پرداخت مبلغ 520 میلیارد ریال تسهیلات و ارائه انواع خدمات بانکی به شرکت عقاب افشان، 500 میلیارد ریال اعتبار نیز به چهار شرکت زیرمجموعه این شرکت از محل مصوبات و تفویض اختیار در سفر اخیر مدیرعامل محترم بانک به استان سمنان اختصاص داده است.

اکبری راد مدیرعامل گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان گفت: این شرکت در سال 1378 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اتوبوس و مینی بوس آغاز نمود . کارخانه اصلی این شرکت در زمینی به مساحت 50 هکتار و فضای سرپوشیده بیش از 65 هزار متر مربع در شهرک صنعتی شرق سمنان بنا شده است و در حال حاضر با ظرفیت تولید سالانه 5000 اتوبوس و مینی بوس شهری و بین شهری به مقصد بازارهای داخلی و خارجی در حال فعالیت است. اکبری راد افزود شرکت عقاب افشان با توجه به شرایط موجود و با کمک های بانک توسعه تعاون توانسته است تولیدات شرکت های زیر مجموعه خود را افزایش داده که موجب اشتغال بیش از 2000 نفر شده است.

همچنین بانک توسعه تعاون با پرداخت تسهیلات و صدور ضمانت نامه و اعتبار اسنادی برای شرکت سمن آذین، تولید کننده انواع صندلی خودروهای سنگین و نیمه سنگین و شرکت ربات صنعتی هیوا، تولید کننده دربهای خودروهای سنگین و شرکت یاران هم افزای کویر تولید کننده دسته سیم خودرویی و شرکت سرما گستر قومس تولید کننده سیستم های سرمایشی اتوبوس و مینی بوس، زمینه برای مشارکت و حضور بانک در فعالیت مجدد این شرکت ها و ایجاد شغل برای بیش از 80 نفر دیگر در استان را فراهم کرده است.

آدرس کوتاه شده: