یکشنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۳۲ ۱۹۸
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت بیش از 11هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان اقتصادی استان اصفهان

از سوی بانک توسعه تعاون اصفهان انجام شد

پرداخت بیش از 11هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان اقتصادی استان اصفهان

بانک توسعه تعاون استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از 11 هزار و میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی پرداخت کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب اصفهان ،عالی محمودی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان گفت : بانک توسعه تعاون در راستای اجرای سیاست های کلی اصل 44 و ابلاغیه مقام معظم رهبری و در جهت تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد ملی و به منظور ارتقای بهره گیری از تمامی ظرفیت های بخش تعاون در سال جاری اهتمام لازم را جهت توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی و تولید و اشتغالزایی به کار گرفت .

وی افزود : در بخش خدمات و بازرگانی 3 هزار و دویست میلیارد ریال به تعداد 3500 فقره ، در بخش صنعت 7 هزار میلیارد ریال به تعداد 2527 فقره ، در بخش کشاورزی 470 میلیارد ریال به تعداد 403 فقره ودر بخش مسکن 500 میلیارد ریال به تعداد 619 فقره تسهیلات پرداخت شد .

عالی محمودی تصریح کرد : با توجه به شعار سال و بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تولید ملی و مقاوم سازی اقتصاد در برابر بحران های گوناگون و با مدیریت و تعاونی ها به عنوان بنگاههای اقتصادی مردم نهاد که با سرمایه مردمی برای مردم و با مدیریت مردم فعالیت می کنند می توانند نقش مهم و موثری در تحقق اهداف اقتصاد داشته باشند و بخش تعاون به جهت مزیت های مناسب از جمله مردم نهادترین بخش اقتصاد، سازگاری با عدالت اجتماعی، ایجاد اشتغال ارزان قیمت در بخش تعاون (پایین بودن حجم سرمایه گذاری مورد نیاز)، انعطاف پذیری بیشتر، تحرک و پویایی، پاسخگویی سریعتر به تحرکات بازار، تنوع و گستردگی فعالیت ها در سطح کشور، بزرگترین شبکه توزیع کالا، شبکه حمل و نقل و ... می تواند کمک شایانی به تحقق اهداف تولید ملی و اشتغال داشته باشد که لازمه ایفای این نقش مهم حمایت های بیشتر از بخش تعاون و عملیاتی نمودن هفت راهبرد تحول بخش تعاون خواهد بود.

آدرس کوتاه شده: