دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۸ ۲۰۶
طبقه بندی: استانی
چچ
زمینه سازی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری سراسری با فروشگاه های زنجیره ای رفاه

در دیدار مدیر شعب زنجان با مدیر عامل فروشگاه رفاه استان تاکید شد

زمینه سازی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری سراسری با فروشگاه های زنجیره ای رفاه

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان با مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه استان دیدار و در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک گفت وگو کرد .

مسعود کردستانی در حاشیه مراسم افتتاحیه غرفه های میوه و تره بار فروشگاه رفاه که به دعوت غفاری مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان حضور یافته بود با تشریح خدمات و اهداف بانک در جهت رفاه حال مشتریان خود ، بر ایجاد تعامل و رابطه همکاری با افتتاح حساب نزد بانک و استفاده از خدمات نوین بانکی تأکید کرد و خواستار انجام تمهیدات لازم برای انعقاد تفاهم نامه همکاری سراسری فیمابین از طریق ستاد مرکزی شد .

در ادامه غفاری ، مدیر فروشگاه رفاه زنجان با قدردانی از حضور کردستانی در این مراسم اظهار کرد : با توجه به موارد مطرح شده در این دیدار و ملاقات گذشته ، انعقاد تفاهم نامه مشترک می تواند از جهتی در راستای رفاه حال بیشتر کارکنان آن مجموعه نیز مثمر ثمر واقع شود .

غفاری گفت : رفاه با داشتن شعبات فروشگاه زنجیره ای بسیار در سراسر ایران به عنوان یکی از حلقه­ های نظام توزیع ، نقش بارزی در کنترل قیمت­ها ، کاهش هزینه­های توزیع و قیمت نهایی اجناس دارد و برای عرضه مناسب کالاهای خود نیازمند طراحی برنامه­هایی است که با ترغیب به افزایش تکرار خرید مشتریان ، مزایایی را هم برای فروشگاه و هم مشتریان به همراه داشته باشند .

وی با تبیین عملکرد و اهداف این فروشگاه مهم سراسری در کشور اظهار داشت : فلسفه وجودی این فروشگاه ، ایجاد رفاه برای کارکنان دولت و عموم مردم است و تاکنون توانسته رضایت اکثریت جامعه را به خود جلب کند.

آدرس کوتاه شده: