۶۴٣٨٠٠٠٠-٠٢١
سعید معادی معاون امور شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون بهاتفاق مدیر امور شعب و استانها و رئیس اداره کل بازاریابی این بانک از شعب استانهای مازندران و گیلان بازدید به عمل آوردند.
سعید معادی معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب شهرستانهای محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباسآباد، تنکابن و رامسر در غرب استان مازندران و شعب شهرستانهای رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانهاشرفیه و میرزا کوچکخان استان گیلان، ضمن بررسی شاخصهای عملکردی مرتبط با منابع سپردهای، ترکیب منابع، تسهیلات اعتبار تخصیصی، نسبت منابع به مصارف، مانده تعهدات، مانده مطالبات غیر جاری، میزان سودآوری، درآمدهای مشاع و غیر مشاع؛ ضرورت تحقق برنامههای مرتبط با مرحله پنجم از سهمیه تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و پرداخت سهمیههای ابلاغی در ارتباط با تسهیلات حمایتی را مورد تأکید قرارداد.
وی در بازدید از شعب استانهای مازندران و گیلان بابیان اینکه درک درست از ظرفیت و قابلیتهای بانک از سوی کارکنان شعب میتواند عامل مهمی برای برقراری ارتباط و ارائه خدمات گردد گفت: شناخت بانک و اشراف و آگاهی بر امکانات، خدمات و محصولات میتواند این شرایط را فراهم سازد تا شعب با بهرهگیری از این موضوع بتوانند تعامل اثربخش و فرصت خدماترسانی با رویکرد بر توسعه بازار و افزایش مشتریان رقم بزنند.
معادی انتخاب مشتریان با اهلیت مناسب و دارای ویژگیهای متناسب را در هر دو مقوله تجهیز و تخصیص ضروری دانست و دراینباره گفت؛ انتخاب مشتریان بهصورت هدفمند و برنامه محور منتج به بهبود کیفیت منابع و تخصیص تسهیلات اعتباری مؤثر و کارآمد مبتنی بر ریسک مدیریتشده و اعتماد بر بازگشت منابع را به دنبال دارد
معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون تعهد سازمانی کارکنان شعبه و اتخاذ اخلاق و رفتار حرفهای را عامل مؤثر برای ارائه تصویر باورپذیر در نزد مشتریان و استمرار ارتباط مؤثر اطلاق نمود و در ادامه گفت: مشتریان، فعالین اقتصادی و مراجعین به شعب، انتظار دریافت خدمات تخصصی و عمومی و بهترین راهکار برای تأمین نیازهای مالی و اقتصادی دارند و ازاینرو ارائه خدمات بهینه در حداکثر سازی رضایت مشتریان از اهمیت ویژهای برخوردار است.