چهارشنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۷ ۷۶۵
طبقه بندی: اصلی
چچ
رویکردهای نوین در ارائه خدمات شعب بانک توسعه تعاون به مشتریان

رویکردهای نوین در ارائه خدمات شعب بانک توسعه تعاون به مشتریان

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از لزوم اتخاذ رویکردهای نوین در ارائه خدمات شعب بانک توسعه تعاون به مشتریان خبر داد.

حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در برنامه گفتگوی تلفنی با روسای شعب بانک اظهار داشت: شعب بانک توسعه تعاون از نیروهای خلاق، مستعد و با انگیزه برخوردار است که از علوم بانکی و مالی مطلع بوده و در صدد حداکثرسازی رضایت مشتریان و مراجعین می‌باشند.
وی افزود: دانش و مهارت همکاران می‌تواند در برقراری ارتباط با مشتریان در رسته های گوناگون بکار آید و شعب بانک توسعه تعاون قادر هستند با تعاونی‌ها و صنایع بزرگ وارد همکاری شده و پشتیبانی عملیات بانکداری این شرکت‌ها را عهده‌دار شوند.
مهدیان در گفتگوی تلفنی با مهدی قپانوری رئیس شعبه شهریار، خانش محمدنژاد رئیس شعبه کلیبر، پرویز رحمن زاده رئیس شعبه پاوه و مهدی محمد خانی رئیس شعبه ولایت قم ضمن استماع نقطه نظرات همکاران گفت: سمت و سوی خدمات بانک توسعه تعاون به گونه‌ای شکل گرفته است تا بهره‌مندی از رویکردهای فناورانه و با بهره‌مندی از فرایندها و روش‌های نوین، محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتری با حداکثر کارآمدی و مطابق استانداردهای مالی مطابق باشد و در تطبیق با نیازهای مشتری قرار گیرد.
وی تصریح نمود: بانکداری دیجیتال فراتر از بانکداری الکترونیک است و شرایط تقویت راهبردهای بانک در ارتباط با مشتریان به ویژه مشتریان خبره و متخصص را فراهم می‌سازد.
مهدیان گفت: چشم انداز خدمات بانک بدین گونه قابل تصور است که بانک ضمن تامین نیاز مشتریان و جامعه هدف، راهکارهای متنوعی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان پیش روی آنان قرار می‌دهد و هر گونه سرویس بانکی در چارچوب و نظم خاص زمانی و اداری به مراجعین پرداخت می‌گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی این مکالمات از وضعیت و سلامت همکاران شعب مطلع گردید و با استماع راهکارها و پیشنهادهای همکاران گفت: هر گونه سیاست و راهبرد ابلاغی به شعب نیازمند دریافت بازخورد از همکاران اجرایی می‌باشند تا برنامه‌های راهبردی بانک همزمان با اجرای برنامه با تعدیل و اصلاح لازم روبرو شده و موجبات اثربخشی برنامه‌ها در مقاطع زمانی کوتاه مدت و بلند مدت فراهم آید.

آدرس کوتاه شده: