چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۵۹ ۵۸۵
طبقه بندی: استانی
چچ
روسای شعب بانک توسعه تعاون بهترین راهکارها را به مشتریان ارائه دهند

روسای شعب بانک توسعه تعاون بهترین راهکارها را به مشتریان ارائه دهند

حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با روسای شعب موفق این بانک رهنمودها و توصیه‌هایی را برای اعتلای سیستم خدمات‌رسانی شعب مطرح نمود.

حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای که صبح امروز به‌منظور تقدیر از ده رئیس شعبه موفق این بانک در ساختمان میرداماد بانک توسعه تعاون برگزار شد اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با انجام تکالیف توسعه‌ای و حضور در طرح‌های ملی مورد اعتماد و توجه سیاستگزاران و تصمیم سازان اقتصادی است و جایگاه این بانک در اجرای راهبردهای اقتصادی مهم و تأثیرگذار می‌باشد.

مهدیان تصریح نمود: این دستاورد برگرفته از تلاش، تخصص، مهارت و پشتکار همکاران استان‌ها و شعب در انجام عملیات بانکداری توسعه‌ای است.

وی در ادامه گفت: روسای شعب موفق از صلاحیت، استعداد و توانایی لازم در انجام مسئولیت فردی و اعمال مدیریت بر واحدهای بانکی برخوردار می‌باشند و ضمن آنکه رعایت چهار ویژگی سلامت، صداقت، شفافیت شجاعت برای مداومت موفقیت شغلی و سازمانی ازجمله مولفه‌های مهمی است که روسای شعب باید مدنظر قرار دهند

.رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن توصیه به بهره‌گیری شعب از ظرفیت محصولات و خدمات بانک برای ارائه سرویس بهینه به مشتریان در ادامه گفت: استان و منطقه مورد فعالیت هر شعبه حائز مزیت‌ها و ویژگی‌هایی از جهت صنعت، کشاورزی، گردشگری می‌باشد که فرصت مناسبی برای بازاریابی و تعامل با مشتریان فراهم می‌نماید.

وی نقش‌آفرینی همکاران شعب در طرح اشتغال روستایی و عشایری و تسهیلات بند الف تبصره 18 را حائز اهمیت دانست و گفت: توجه به راهبردهای هفتگانه بانک در راستای تقویت نقش توسعه‌ای بانک می‌باشد و کلیه ارکان بانک در شعب، استان و ستاد باید در مسیر اعتلای کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف حرکت نمایند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تمهیدات مناسب بانک در اتخاذ استراتژی‌های مبتنی بر تسهیل و تسریع خدمات تخصصی گفت: این بانک به گفته مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان نهاد ناظر و سیاستگزار دولت بر نظام بانکی به لحاظ واگذاری اختیار به شبکه استان‌ها و شعب در میان نظام بانکی سرآمد است

.مهدیان با تأکید بر لزوم رعایت تکریم مراجعین خاطرنشان کرد: همکاران شعب نسبت به مشتریانی که باهدف رفع نیازهای اقتصادی و یا رونق کسب‌وکار سالم و موثر به شعبه مراجعه می‌کند، حداکثر التزام در ارائه بهترین راهکارها و راهنمایی‌ها برای گره‌گشایی در کارها و تأمین حداکثر رضایت آنها داشته باشند.

در ادامه سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: روسای شعب موفق این بانک در حوزه‌های گوناگون در شاخصه‌های تحقق رشد منابع، ایجاد ترکیب مناسب منابع سپرده‌ای، اعطای تسهیلات، کنترل، مدیریت و کاهش مطالبات، ارائه خدمات تخصصی و صدور ضمانت‌نامه و ایجاد ارزش اقتصادی با اجرای طرح اشتغال روستایی و اعطای تسهیلات تبصره 18 قانونبودجه، عملکرد مناسبی ارائه داده‌اند.

گفتنی است در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون به همراه ده رئیس شعبه موفق به بیان نکات تخصصی و دلایل موفقیت شعب خود پرداختند.

شایان‌ذکر است مراسم تقدیر از روسای شعب موفق بانک توسعه تعاون و سایر بانک‌ها با حضور مقامات بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی فردا پنجشنبه 17 بهمن‌ماه در محل سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار می‌گردد.

آدرس کوتاه شده: