پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۲۸ ۵۵۶
طبقه بندی: استانی
چچ
روابط عمومی فرهنگ ساز چشم بینای سازمان است

روابط عمومی فرهنگ ساز چشم بینای سازمان است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی فرهنگ ساز چشم بینا و گوش شنوای سازمان است.

حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون صبح امروز در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی این بانک اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی از بهترین و مهمترین حوزه های بانک تلقی می گردد و عملکرد این حوزه در ستاد بانک پیشرفت قابل ملاحظه ای به نسبت گذشته داشته است.
وی افزود: جایگاه روابط عمومی جایگاهی رسمی و مورد حمایت ایجانب می باشد و با حمایت مدیران ارشد، جایگاه و شان روابط عمومی در استانها ارتقا می یابد.مهدیان با اشاره به اینکه طی دهه اخیر جایگاه روابط عمومی در سازمانها از جایگاهی تشریفاتی به جایگاهی راهبردی تبدیل شده است افرود: از همه ظرفیت های رسانه ای می توان برای انعکاس خدمات و محصولات بانک بهره برداری نمود.
وی با تبیین جایگاه مشاوره ای همکاران روابط عمومی برای مدیران استانی توصیه نمود همواره در رخدادها و موقعیت های گوناگون نقش مشاوره ای را ایفا نمایند.
وی فرهنگ سازی همکاران روابط عمومی را در ارتقا و اعتلای سازمان بسیار موثر دانست و گفت: همکاران روابط عمومی لازم است حائز ویژگی های نظم، شخصیت و بالندگی و نمایانگر جلوه و آراستگی سازمان باشند.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون رعایت آراستگی ظاهر شعب را در ارائه خدمات به مشتریان موثر دانست و افزود: شایسته است ظاهر شعب در زیبایی ظاهری و نظم تابلوها و پوسترهای اطلاع رسانی حد اعتدالی داشته باشد و فضای شعب همراه با آرامش و نشاط برای تعامل مناسب با مشتریان و مراجعین باشد.
مهدیان حضور بانک توسعه تعاون در نمایشگاه ها، مراسم و تبلیغات محیطی را مبتنی بر نقطه نظرات کارشناسی دانست و گفت: حضور بانک توسعه تعاون در رخدادها موجب شناسایی خدمات و محصولات بانک می شود و شایسته است بانک در نمایشگاه ها و همایش های استانی نیز توسعه یابد.
وی با بیان اهمیت دریافت بازخورد محصولات تخصصی بانک و انعکاس نقطه نظرات مشتریان و ذینفعان گفت: بهبود خدمات و ارتقای کیفیت محصولات بانک از طریق تعامل و استماع نظرات مشتریان و صاحب نظران میسر است.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون تجربه و تخصص همکاران روابط عمومی استانها را در سازمان بسیار ارزشمند است و به مدیران استانی توصیه نمود از ظرفیت و جایگاه این عزیزان در جایگاه تخصصی به نحو مناسبی بهره برداری شود.
مهدیان برگزاری مستمر و منظم سالیانه کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی را الزامی و اثر گذار دانست و ابراز امیدواری نمود با عملکرد، تلاش و مراقبت و تعامل بیشتر همکاران روابط عمومی استانها جایگاه روابط عمومی در استانها تقویت یابد.
آدرس کوتاه شده: