یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱ ۲۳۰
طبقه بندی:
چچ
روابط عمومی دیدبان ارزش های سازمان است

روابط عمومی دیدبان ارزش های سازمان است

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ارزش‌آفرینی در برنامه‌های حرفه‌ای روابط عمومی به‌عنوان یک شاخص تلقی می‌گردد و بر این اساس روابط عمومی دیده‌بان ارزش‌های سازمان است.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ویژه‌ای با حضور سعید معادی مشاور مدیرعامل، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و رئیس، معاونین و کارشناسان اداره کل روابط عمومی بابیان مطلب فوق اظهار داشت: مأموریت‌ها و تکالیف روابط عمومی و هیئت تحریریه نشریه درون‌سازمانی پیام ما، رابطه‌ای معناداری با مقوله ارزش‌آفرینی و نهادینه‌سازی عناصر مهم فرهنگی در سازمان دارد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار فعالیت‌های مختلف روابط عمومی در شناساندن و معرفی هر چه‌بهتر خدمات قابل‌ارائه به جامعه هدف در این رابطه افزود: کارشناسان روابط عمومی همگام با تغییرات پرشتاب فناوری و با اتکا به روش‌ها و شیوه‌های نوین در حوزه‌های گوناگون، نقش بی‌بدیلی را در تقویت ارتباطات درون‌سازمانی و ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون بر عهده‌دارند.

عصارزاده ضمن تأکید بر اثرگذاری فوق‌العاده فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی بر نهادینه شدن فرهنگ‌سازمانی دراین‌ارتباط خاطرنشان کرد: تقویت و رشد تفکر استراتژیک، مسئولیت‌پذیری و ترویج کارگروهی ازجمله مولفه‌های بسیار مهمی است که باید بیش‌ازپیش به‌عنوان اولویت‌های اهداف ارتباطی روابط عمومی و به‌ویژه در چارچوب تولید محتوا و پیام‌های ارتباطی در بخش‌های مختلف نشریه درون‌سازمانی "پیام ما" موردتوجه ویژه قرار گیرد.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با تقدیر از تلاش‌های حرفه‌ای کارشناسان روابط عمومی در حوزه‌های گوناگون، در ادامه گفت: مخاطب شناسی، بهره‌گیری مطلوب از کانال‌های مختلف ارتباطی بر پایه حس خلاقیت و نوآوری توأم با انعکاس مناسب تجربیات ارزشمند و فعالیت‌های برجسته همکاران صف و ستاد در نشریه درون‌سازمانی، اینترانت و سایر کانال‌های پیام‌رسان، اثر قابل‌توجهی در افزایش انگیزه‌های سازمانی و بالا رفتن بهره‌وری خواهد داشت.

وی همچنین افزود: تلاش در جهت تقویت فضای گفتگو و ایجاد شور و هیجان، بسترسازی لازم به‌منظور خلق ارزش‌ها و پیش‌بینی سازوکارهای مناسب باهدف آگاهی‌رسانی در خصوص مخاطرات و آسیب‌های پیش روی کسب‌وکارها ازجمله مأموریت‌های روابط عمومی می‌باشد که باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

عصارزاده تولید محتوای بیشتر و ارتقای کیفیت آن توسط روابط عمومی باهدف پوشش برنامه آموزشی پیشگیرانه و استفاده بهینه از تجربیات همکاران در سطوح مختلف را در زمره دیگر تکالیف آن اداره دانسته و افزود: اندازه‌گیری میزان اقبال و اثربخشی موضوعات محتوایی مندرج  در صفحات گوناگون نشریه درون‌سازمانی پیام ما، از طریق نظرسنجی و توزیع هدفمند پرسشنامه، از دیگر مأموریت‌های حرفه‌ای روابط عمومی به شمار می‌آید.

وی گفت: کلید حل‌وفصل بسیاری از مسائل درون و برون‌سازمانی پیوند ناگسستنی با مجموعه فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی داشته و بر این اساس ضروری است تا با اتکا به روش‌ها و شیوه‌های مختلف ارتباطی، صداهای متنوع مخاطبان به شکل مناسب تبدیل به محتوا و پیام گردد

وی بابیان اینکه اشراف روابط عمومی به‌تمامی حوزه‌ها و در جریان بودن آن نسبت به کلیه طرح‌ها و برنامه‌های سازمان ازجمله ضرورت‌های مهم این امور به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: روابط عمومی به‌عنوان حلقه اتصال در بین سازمان و مشتریان عمل می‌کند و باید بااطلاع‌رسانی منصفانه و عادلانه تمامی لایه‌های مختلف مخاطبین خود را در نظر گیرد.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون همچنین افزود: امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای جدید اطلاع‌رسانی، هر فرد به یک رسانه تبدیل‌شده است که این امر روابط عمومی را با چالش‌ها و فرصت‌هایی مواجه خواهد کرد که مطمئناً مدیریت جدید روابط عمومی از این ظرفیت‌ها به‌خوبی و باقدرت استفاده خواهد نمود.

آدرس کوتاه شده: