چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۴:۲۸ ۷۲
طبقه بندی: استانی
چچ
ایجاد 1411 اشتغال جدید با پرداخت تسهیلات حمایت از اشتغال پایدار روستایی توسط بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی

ایجاد 1411 اشتغال جدید با پرداخت تسهیلات حمایت از اشتغال پایدار روستایی توسط بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی

بانک توسعه تعاون برای ایجاد 1411 اشتغال جدید به 389 طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خراسان جنوبی تسهیلات ویژه پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، با نزدیک شدن به 15 مهر با عنوان روز روستا و عشایر در بررسی اطلاعات «سامانه کارا» مشخص شد تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سرفصل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری یک هزار و 411 شغل جدید در سراسر استان ایجاد کرده است.

بانک توسعه تعاون به‌عنوان نهاد مالی توسعه‌ای و به‌عنوان بانک عامل در این طرح بزرگ ملی توانسته است از ابتدای طرح ملی حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری با پرداخت 983 میلیارد ریال برای حمایت از 389 طرح در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی تسهیلات اشتغال پایدار را تخصیص دهد.

از ابتدای اجرای طرح ملی حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری، بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های اثرگذاری در این استان انجام داده است که توانسته بخش عظیمی از این اعتبارات را در کشور به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است بانک توسعه تعاون در کنار دو بانک و صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات طرح ملی حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری را بر عهده داشته که این طرح بزرگ ملی از سال 1397 به‌طور رسمی آغاز و آخرین پرونده متقاضی در ایام پایانی سال 1402 پرداخت شده است.

آدرس کوتاه شده: