سه شنبه, ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶ ۳۱
طبقه بندی: استانی
چچ
تقدیر از عملکرد بانک توسعه تعاون در شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون آذربایجان غربی

تقدیر از عملکرد بانک توسعه تعاون در شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون آذربایجان غربی

از عملکردبانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی درجلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی ،این جلسه که با میزبانی بانک توسعه تعاون در محل اداره شعب بانک توسعه تعاون استان برگزار شد از عمکلرد بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی تقدیر شد.

علی دهقانی مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی بعد از جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از عملکرد بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی از تلاش مجموعه بانک توسعه تعاون در استان برای حمایت از اشتغال و تعاونگران تقدیر کرد.

در ادامه جلسه مهدی درستی مدیر شعب بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی در گزارشی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی در سه سال گذشته گام های بزرگی برای ارتقای این بانک در سیستم بانکی برداشته است افزود: بانک توسعه تعاون در سه سال گذشته توانسته است بیشتر از 2 برابر 32 سال اخیر از زمان تاسیس صندوق تعاون و تبدیل شدن به بانک رشد داشته باشد.

مهدی درستی با تبریک هفته بهزیستی و همچنین تامین اجتماعی با عنوان اینکه بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی توانسته است با عمل به تکالیف خود طی دو سال متوالی جزو استان های برتر شود و این موفقیت را در گرو همدلی و کار شبانه روزی و خستگی ناپذیر مجموعه بانک در استان عنوان کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: