سه شنبه, ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۸ ۳۳
طبقه بندی: استانی
چچ
معاون وزیر تعاون: بانک توسعه تعاون بازوی حمایتی سازمان بهزیستی است

معاون وزیر تعاون: بانک توسعه تعاون بازوی حمایتی سازمان بهزیستی است

مهدی درستی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی در مراسم استقبال از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی در گزارشی از حمایت بانک توسعه تعاون در ایجاد اشتغال و همیاری خانواده های بهزیستی استان با عنوان اینکه در سال های اخیر صد درصد اعتبار تخصیص داده شده به سازمان بهزیستی در استان آذربایجان غربی جذب و در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است .

مهدی درستی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی در مراسم استقبال از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی با حضور در مراسم استقبال و همراهی علی محمد قادری طی گزارشی از حمایت بانک توسعه تعاون در ایجاد اشتغال و همیاری خانواده های بهزیستی استان با عنوان اینکه در سالهای اخیر صد درصد اعتبار تخصیص داده شده به سازمان بهزیستی در استان آذربایجان غربی جذب و در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است .

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز با تقدیر از عملکرد بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی و در سطح کشور، بانک توسعه تعاون را بازوی حمایتی این سازمان نامید .

در این سفر با تشکیل میز خدمت در شهرهای ارومیه ، اشنویه و نقده و حضور معاون اداری و پشتیبانی بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی به صورت رو در رو مشکلات مردم بررسی و دستورات لازم برای حل مراجعه کنندگان صادر شد.

آدرس کوتاه شده: