سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۵۳ ۲۲
طبقه بندی: استانی
چچ
مشتری سنگ بنای سازمان است وبقای آن را تضمین می کند

معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی :

مشتری سنگ بنای سازمان است وبقای آن را تضمین می کند

معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی در جلسه شورای راهبردی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خدمات و فعالیت های بانک باید در راستای خدمت به مردم قرار گیرد هم افزایی و نقشه راه درست را لازمه این هدف برشمرد .

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی،کریم میرزاخانی، معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی اعلام کرد:کمک به دیگری درعین دشواری همان جایی است که تمدن آغاز می شود ماوقتی دراوج شکوفایی خود هستیم که به دیگران یاری می رسانیم .جامعه مترقی تیمی کار می کند. مشتری سنگ بنای سازمان وبقای آن را تضمین می کند.

وی افزود: برای بهبود عملکرد باید بخش های ضعیف سیستم را شناسایی و در صدد رفع آن بکوشیم. بانکداری فعالیت تخصصی و لازمه آن دانش است. باید بیاموزیم صرف اینکه باهم کارمی کنیم از ما تیم نمی سازد بلکه احترام واعتماد متقابل ومراقبت ازیکدیگر است که از ما تیم می سازد .درکارتیمی همسان بودن لازم نیست بلکه هماهنگ بودن مهم است . وی تفاوت افراد موفق وناموفق را در ظرفیت استفاده از فرصت ها عنوان کرد.

معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون با بیان اینکه مشتری سنگ بنای سازمان و بقای آن را تضمین می کند، افزود: سه حالت وجود دارد که در آن شما می توانید زندگانی خود را با نیروی خلاق عالم همسو کنید.این حالات پذیرش ،لذت، و اشتیاق است وهر کدام نشانگر تواتر خاصی از آگاهی است .همیشه باید مراقب بود که در منطقه عملکرد یکی از سه حالت عمل کند اگر شما در وضعیت پذیرش ، لذت و اشتیاق نیستید در خواهید یافت که برای خود و دیگران رنج می رسانید.

میرزاخانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین نقش مدیران و روسای شعب به عنوان راهبر و مربی افزود: تیم را تقویت کنید و مدیریت اقتدار مآب و سلطه را به مدیریت تسهیم نفوذ ( مشورت ) تسهیم قدرت ( مشارکت ) و توزیع قدرت ( تفویض ) در راستای توانمند سازی کارکنان و روان سازی امور تغییر دهد .

همچنین یک محیط جامع ایجاد کنید و نشان دهید به موفقیت و کار خوب اهمیت می‌دهید.سازنده و نتیجه‌ گرا باشید. ارتباط‌دهنده خوبی باشید، گوش کنید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید.چشم انداز واستراتژی مشخص شده سازمان رابرای تیم بصورت کامل تبیین وکارکنان را مجاب نمایید نسبت به اجرای آن اقدام نمایند.اولی تعهد ایجاد می‌کند و دومی تبعیت.

میرزاخانی در ادامه بحث در پیرامون بازاریابی وبانکداری افزود : باید بدانیم در یکی از این پنج سطح به مشتری خدمات ارائه نماییم. سطح محصول، سطح مبادله، سطح راهکار، سطح ارتباط وسطح ذی‌نفع. وی با تشریح سطوح ادامه داد زمانی ما صاحب کسب وکار خواهیم بود که در زندگی وکسب وکار مردم تغییری ایجادکنیم. بانکداران حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که برای جذب مشتری باید از سطح دوم، یعنی سطح مبادله‌ای شروع کنند و به ترتیب مشتری را به سطح پنجم، یعنی سطح ذی‌نفعی ببرند. اما ارائه کنندگان مبتدی صرفاً روی سطح اول، یعنی سطح محصول می مانند.

کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل دراموراستانها وبازاریابی گفت:درسند تحول راهبردی،براساس اسناد بالادستی ومستندات بانک توسعه تعاون ،سه هدف راهبردی توسعه زیست بوم تعاونی کشور ،کارآمدی وتعالی عملیاتی ونوآوری درارائه محصولات وخدمات برای بانک توسعه تعاون شناسایی وتعیین شده است .

معاون مدیرعامل دراموراستانها وبازاریابی بیان کرد:بانک با استفاده ازظرفیت های سامانه بانکواره می تواند به نیاز های خدمات مالی واعتباری تعاونگران وشرکت های تعاونی وبنگاههای کوچک ومتوسط در بستر بانکدرای دیجیتال پاسخ دهد. همچنین افزود بازاریابان دربانکداری هزاره سوم بیشتر روی سه گروه جوانان ، زنان ، شهروندان اینترنتی تمرکزمی کنند .این سه بخش یک ویژگی شاخص مشترک دارند که آن‌ها را به هم‌ متصل می‌کند. جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی تاثیرگذارترین بخش‌های اجتماع در عصر دیجیتال هستند.

وی ادامه داد:براساس سند تحول راهبردی بانک توسعه تعاون ،چشم انداز بانک توسعه تعاون درافق١٤٠٤ بشرح ذیل تعیین شده است : بانک برتر وپیشرو درارائه خدمات مالی اعتباری دیجیتال به شرکت های تعاونی وبنگاههای کوچک ومتوسط .

میرزاخانی افزود اگر مردم دوست تان داشته باشند به شما گوش می دهند ولی اگر به شما اعتماد داشته باشند با شما کار می کنند. وی راه حفظ مزیت رقابتی پایدار و ارتقاء کیفیت تجربه مشتریان را ارتقاء بهره وری و نوآوری فناورانه عنوان و بقاء و زیست کسب و کارهای امروزی را در تحول دیجیتال عنوان کرد . برآورد سهم بازار بانکهای کشور می تواند بر اساس شاخص های مختلف صورت گیرد که مهمترین آن منابع است که بانک های کشور بر اساس فعالیت های خود به دست می آورند . این منابع است که امکان ارائه تسهیلات و خلق در آمد را میسر می سازد .

معاون مدیرعامل دراموراستانها وبازاریابی تاکید کرد: دستیابی به سهم بازار منابعی هدف گذاری شده بانک با ارتقاء سهم بازار ذهنی و عاطفی به همراه افزایش بازده دارایی ها با رویکرد ارزش آفرینی ،خلق ثروت ،سودآوری پایدار وتعادل منافع ذینفعان مرهون فرهنگ سازمانی واستعدادهای انسانی بانک توسعه تعاون است.

میرزاخانی کلام خود را با این جمله به پایان رساند :«همکاران گرامی زمانی در زیست بوم خودتان ، صاحب کسب و کار خواهید بود که در زندگی و کسب و کار مردم تغییری ایجاد کنید. چون لازمه قدرت خیر رساندن است و افراد ضعیف قادر به خیر رساندن نیستند».

در پایان جلسه مهدی درستی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی با تقدیر از راهنمایی های معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی خاطرنشان کرد همه همکاران با تمام توان جهت اجرای سیاست های تبیین شده از سوی ستاد از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد .

گفتنی است،این جلسه بیست و دومین جلسه معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون با استان ها بود که در قالب شورای راهبردی استان آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیر شعب استان ، معاونین ، رئیس حراست ، روسای دوایر و روسای شعب برگزار شد .

منبع:
آدرس کوتاه شده: