یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۲۰ ۱۰۹
طبقه بندی: استانی
چچ
شرکت های دانش بنیان و نوپای توانمند ،جامعه هدف مناسب برای ارائه خدمات بانکی هستند

شرکت های دانش بنیان و نوپای توانمند ،جامعه هدف مناسب برای ارائه خدمات بانکی هستند

در راستای گسترش حمایت های بانک توسعه تعاون از فعالان عرصه تولید و صادارات ، ایرج طاهرخانی مدیر شعب استان قزوین از محل فعالیت دو شرکت دانش بنیان در زمینه تولید انواع چسب های گرما ذوب و فرآورده های غذایی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان قزوین،این بازدیدها با برگزاری جلساتی با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های الماس فناوران گیتی و صنایع غذایی رامونا سلامت همراه بود که پس از ارائه انواع خدمات و محصولات بانک ، این دو شرکت با افتتاح حساب نزد شعبه صنعتی البرز جذب بانک توسعه تعاون شدند.

طاهرخانی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون آمادگی کامل برای پاسخگویی به تمام نیازهای بانکی شرکت های تولیدی را دارد، افزود: با توجه به رسالت این بانک در فعال سازی و تحرک بخشی به بخش تولید و رفع نیاز شرکت های تولیدی ، جلسات بازاریابی بمنظور گسترده نمودن چتر حمایتی بانک در این خصوص بصورت جدی و روزانه انجام می شود.

این مقام مسئول افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک دولتی، پویا، فعال و مجری قراردادهای عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات تبصره ای، سرمایه در گردش و ..... امکان ارائه خدمات شایسته در قالب‌های متنوع به تولیدکنندگان را دارد همچنین فعالیت سال های گذشته بانک به نحوی بوده که این مجموعه دولتی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرز و بوم را مرتفع کند.

آدرس کوتاه شده: