یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۳۱ ۹۹
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت بیش از 600 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های زیست محیطی در استان یزد

پرداخت بیش از 600 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های زیست محیطی در استان یزد

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون بیش از 600 میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک به طرح های زیست محیطی استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد ، مهدی یاسایی با اشاره به حمایت و توجه ویژه بانک توسعه تعاون به اجرای طرح‌های زیست محیطی، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، سه طرح بزرگ استان در حوزه زیست محیطی مورد حمایت تسهیلاتی این بانک قرار گرفته و بالغ بر 600 میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

وی اعلام کرد: بانک توسعه تعاون با انعقاد قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی با صندوق ملی محیط ریست، نقش آفرینی مطلوبی در حفاظت و احیا و بهره برداری پایدار از محیط زیست و منابع طبیعی و تنوع زیستی داشته است.

یاسایی با تاکید بر استمرار ارائه بسته های حمایتی این بانک در حوزه های مختلف، گفت: به منظور حمایت از فعالان و محافظان محیط زیست، نرخ سود تسهیلات پرداختی این بانک در طرح های زیست محیطی، کمتر از نرخ اعلامی بانک مرکزی است.

وی اضافه کرد: پرداخت این تسهیلات با هدف کمک به کاهش آلاینده های محیط زیستی، توسعه نیروگاه های خورشیدی، جلوگیری از تخریب، حفاظت از منابع طبیعی و احیاء و بهره برداری پایدار از منابع پایه و محیط زیست و تنوع زیستی در دستور کار قرار گرفته و کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات می­توانند با مراجعه به سامانه http://iranemp.ir مربوط به صندوق ملی محیط ریست و با درج مشخصات طرح پیشنهادی، درخواست موردنظر را ثبت و پیگیری کنند.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان،افزود: در حال حاضر نیز یکی از طرح های زیست محیطی استان که در حوزه تهیه سوخت از مواد بازیافتی فعالیت می کند، مورد حمایت این بانک قرار گرفته و به زودی تسهیلات قابل توجهی برای تسریع در اجرای این طرح، پرداخت خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: