یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵ ۶۸
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت 434 میلیارد ریال تسهیلات به بخش میراث فرهنگی خراسان جنوبی توسط بانک توسعه تعاون

پرداخت 434 میلیارد ریال تسهیلات به بخش میراث فرهنگی خراسان جنوبی توسط بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون طی دو سال گذشته در استان خراسان جنوبی بالغ بر 434 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به فعالان اقتصادی در حوزه میراث فرهنگی پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی همزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در 29 اردیبهشت ماه، حسین کاملی معاون مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گزارش اقدامات و تکالیف در حوزه اعطای تسهیلات کم بهره به فعالان اقتصادی بخش میراث فرهنگی را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی روز توجه به داشته‌ها، آشنایی با گذشته و دورانی پرغرور و افتخار، هویت بخشی و امنیت آفرینی است،افزود: بانک توسعه تعاون در راستای پاسداشت این گنجینه با مشارکت در طرح‌های دولتی از جمله عاملیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 و همچنین انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف با سازمان میراث فرهنگی، در این مسیر گام نهاده است.

کاملی در خصوص تسهیلات اعطا شده در این بخش خاطر نشان کرد: طی دو سال گذشته در استان خراسان جنوبی بالغ بر 434 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به 28 فقره پرونده در حوزه میراث فرهنگی پرداخت شده است.

آدرس کوتاه شده: