یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۲ ۱۲
طبقه بندی: استانی
چچ
حمایت از اجرای طرح های تفریحی و گردشگری تضمین کننده افزایش امیدآفرینی در جامعه است

حمایت از اجرای طرح های تفریحی و گردشگری تضمین کننده افزایش امیدآفرینی در جامعه است

حسن شریفی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی از دو طرح تفریحی، گردشگری و تولیدی در استان سمنان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان سمنان با حضور حسن شریفی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی و جواد علیجانی اردشیر سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان از دو طرح مجموعه تفریحی، گردشگری قصر برلیان از مشتریان شعبه مهدیشهر و مزرعه پرورش شترمرغ قلعه خندانی از مشتریان شعبه مرکزی سمنان بازدید کرد.

شریفی بیان کرد: همواره حمایت بانک توسعه تعاون از طرح های تفریحی و گردشگری به منظور افزایش امید در جامعه و همچنین مشارکت با طرح های تولیدی در راستای شعار سال و حمایت از تولید به طور مستمر صورت می پذیرد.

مزرعه شتر مرغ قلعه خندانی در مساحتی بالغ بر 4 هکتار تاسیس شده است و شامل مجموعه کاملی از مراحل جوجه کشی، پرورش، کشتار و بسته بندی فرآورده های شترمرغ می باشد و تاکنون به میزان 195 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های اشتغال روستایی، بند الف تبصره 18 و سرمایه در گردش از بانک توسعه تعاون دریافت کرده است.

در ادامه سفر معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی با حضور در شعبه مهدیشهر ضمن دیدار با کارکنان، عملکرد شعبه را مورد بررسی قرار داد.

آدرس کوتاه شده: