۶۴٣٨٠٠٠٠-٠٢١
اولین جلسه کمیته راهبردی مدیریت شعب استان یزد در سال جاری با محوریت تبیین اهداف و برنامه های ابلاغی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد،غلامرضا حسانی زاده،مدیر شعب استان یزد در این نشست با اشاره به برنامه ها و اهداف استان در سال جاری، تلاش و همت جمعی برای تحقق برنامه ها را خواستار شد و افزود: شناسایی بازارهای جدید استان و مزیت های نسبی آن، استفاده بهینه از ظرفیت های بخش تعاون استان و تعامل اثربخش با مشتریان فعلی بانک از عمده برنامه ها و اهداف شعب استان در سال جاری خواهد بود.
حسانی زاده بازاریابی رابطه مند وجذب رضایت مندی و اعتماد مشتریان را ازعوامل مهم درجذب منابع و شناسایی بازارهای جدید دانست و بر کیفیت و سرعت ارائه خدمات، رفتار حرفه ای همکاران و شنیدن صدای مشتریان تاکید کرد.
مدیر شعب استان یزد ترغیب مشتریان به استفاده از ابزارهای الکترونیکی بانک را مهم دانست و اعلام کرد:بانکداری الکترونیک باعث افزایش کیفیت و سرعت در ارائه خدمات و عامل بسیار مهم در جلب رضایتمدی مشتریان است و بایستی تبلیغ برنامه های الکترونیکی بانک از جمله برنامه کاربردی تی تی پلاس در اولویت کارهای شعب قرار گیرد.