پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸ ۳۵
طبقه بندی: استانی
چچ
دیدار و گفت وگوی مدیر شعب بانک توسعه تعاون قزوین با مدیر پارک علم و فناوری استان

دیدار و گفت وگوی مدیر شعب بانک توسعه تعاون قزوین با مدیر پارک علم و فناوری استان

به منظور افزایش سطح تعاملات و تعیین خط مشی مناسب برای حمایت از تولید کنندگان خصوصا در بحث تولیدات فناورانه و در راستای تحقق شعار سال، ایرج طاهرخانی مدیر شعب استان قزوین با مدیر پارک علم و فناوری استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست که به میزبانی پارک علم و فناوری استان برگزار شد،ایرج طاهرخانی مدیر اداره شعب قزوین به همراه سیاوش لطیفی رئیس دایره اعتبارات پیرامون تعیین خط مشی جهت تحقق هرچه مطلوب تر شعار سال و افزایش خدمات دهی به تولید کنندگان فناورانه استان با مدیران پارک علم و فناوری دیدار و گفت وگو کردند.

طاهرخانی در خصوص لزوم افزایش تعاملات افزود: با توجه به اینکه هر دو مجموعه از دستگاه های اجرایی حامی تولید کنندگان ،اشغال و تولید کشور هستند این هم افزایی مضاعف در نهایت ، زمینه های تقویت و گسترش خدمات مطلوب به بخش تولید و صنعت کشور را فراهم می کند.

وی افزود: شناسایی زنجیره خلق ارزش پارک علم و فناوری از طریق شرکت های فعال در بخش فناورانه در دستور کار این بانک قرار دارد و اگر برنامه ریزی های فی ما بین بنحوی شایسته صورت پذیرد قطعا تلاش های آن دستگاه اجرایی در حمایت از تولید کنندگان با ترکیب خدمات بانکی و سبد محصولات تسهیلات و اعتباری بانک توسعه تعاون می تواند گام های بلندی در تحقق واقعی جهش تولید با مشارکت مردم را خلق کند.

در ادامه احمدی مدیر پارک علم و فناوری قزوین به همراه معاونین خود ضمن خشنودی از برگزاری این دیدار از عزم جدی و موثر آن دستگاه در ایجاد هم افزایی و حمایت از شرکت های فناورانه خبر داد.

در پایان این دیدار ایرج طاهر خانی به همراه هیات همراه و سایر مدیران پارک علم و فناوری از شرکت شایگان تولید کننده دستگاه های کاهنده آلاینده و مصرف سوخت محصولات ایران خودرو بازدید کرد.گفتنی است این شرکت جزو مشتریان بانک توسعه تعاون قزوین است و مقرر شد در طرح توسعه پیش روی شرکت این بانک ورود کرده و نقش حمایتی خود را ایفا نماید.

آدرس کوتاه شده: