سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳ ۴۵
طبقه بندی: استانی
چچ
110 میلیارد ریال از محل تفاهم نامه ها به اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان پرداخت شد

توسط بانک توسعه تعاون استان اصفهان:

110 میلیارد ریال از محل تفاهم نامه ها به اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان پرداخت شد

در جلسه ای با حضور محترم مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان و مدیر کل فنی و حرفه ای استان، برگزار شد از پرداخت 110 میلیارد ریال تسهیلات از محل تفاهم نامه ها به معرفی شدگان فنی و حرفه ای در سال 1402خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان اصفهان ‍، محمدعلی محترم مدیر شعب استان در این جلسه اظهار کرد: بانک توسعه تعاون استان اصفهان در سال 1402 بیش از 110 میلیارد ریال تسهیلات از محل تفاهم نامه ها به معرفی شدگان سازمان فنی و حرفه ای و همچنین 15 میلیارد ریال به آموزشگاه فنی و حرفه ای پرداخت کرد.

محترم افزود: همکاری میان بانک توسعه تعاون و سازمان فنی و حرفه ای از سالهای ابتدایی تاسیس بانک توسعه تعاون، تاکنون ادامه دارد و این همکاری و تعامل دو جانبه بوده است‌. و بانک توسعه تعاون و سازمان فنی و حرفه ای از دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که آشنایی جامعی میان ماموریت ها و رسالت های یکدیگر دارند و محورهای همکاری مشترک میان طرفین وجود دارد.

مدیر شعب استان خاطر نشان کرد: هر دو سازمان در خدمت فرآیندهای تولیدی کشور مشغول فعالیت دارند و بانک توسعه تعاون در مسیر خدمات بانکی و اعتباری با رویکرد توسعه ای است و سازمان نیز با هدف ارتقای سطح مهارت نیروی کار درحال فعالیت است.

وی در ادامه به شرح وظایف و اهداف بانک توسعه تعاون و لزوم هماهنگی های لازم بر اهمیت و جایگاه مهارت آموزی متقاضیان جویای کار و نیز حمایت بانک توسعه تعاون از ایجاد اشتغال واقعی و پایدار تاکید کرد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: بانک توسعه تعاون استان دستاوردها ، نتایج مثبت و خدمات ارزشمندی به مجموعه فنی و حرفه ای از محل تفاهم نامه و سایر موارد ارائه کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد و در آینده این همکاری و خدمات می تواند توفیقات مشترک بیشتری به همراه داشته باشد.

آدرس کوتاه شده: