سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵ ۴۲
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت 85 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت صنایع ریختگری جی کار

مدیر شعب استان اصفهان عنوان کرد :

پرداخت 85 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت صنایع ریختگری جی کار

محمدعلی محترم مدیر مدیریت شعب استان از پرداخت 85 میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به شرکت صنایع ریختگری جی کار بابت توسعه و افزایش ظرفیت تولید با اشتغالزایی جدید و حفظ اشتغال موجود و توسعه فعالیت های شرکت خبر داد .

به گزارش مدیریت روابط عمومی مدیریت شعب اصفهان،محمدعلی محترم مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در راستای حمایت از واحدهای فعال استان ضمن بازدید از شرکت صنایع ریختگری جی کار اظهار داشت به جهت توسعه شرکت و افزایش ظرفیت های تولید و تقویت توان بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی، 85 میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به شرکت پرداخت شد و همواره مورد حمایت بانک توسعه تعاون است تا زمینه خودکفایی، اشتغالزایی، افزایش تولید داخلی را فراهم کند.

وی افزود: رویکرد بانک توسعه تعاون نگاه ویژه به بخش تولید واشتغال زایی است و حضور در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی و ایجاد رابطه تنگاتنگ با فعالان عرصه تولید از اولویت های این بانک است.

محترم ضمن ابراز خرسندی از پویائی شرکت ریختگری جی کار توجه ویژه به محورهای تولید و ارزش آفرین را مهم عنوان کرد و افزود: امیدواریم شاهد پیشرفت چشم گیر مجموعه در عرصه های اقتصادی و در تعامل با بانک توسعه تعاون باشیم.

مدیر عامل شرکت ریختگری جی کار ضمن تشریح تاریخچه وعملکرد شرکت افزود: این گروه صنعتی در سال ۱۳۸۰ تاسیس و هم اکنون در زمینه ریختگری قطعات فولادی و چدنی فعالیت می کند با اشتغال زایی ۱۰۰ نفر بطور مستقیم کار خود را شروع کرده است و در نظر دارد زنجیره های تکمیلی وابسته خود را نیز با حمایت های بانک توسعه تعاون احداث و گسترش دهد.


آدرس کوتاه شده: