شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۰ ۱۰۶
طبقه بندی: استانی
چچ
اتاق بازرگانی پلی مطمئن بین بخش های دولتی و خصوصی

مدیر شعب استان مرکزی:

اتاق بازرگانی پلی مطمئن بین بخش های دولتی و خصوصی

حسینی معصوم مدیر شعب استان در جلسه ای با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان با اشاره به نقش اتاق بازرگانی در ارتباط بین بخش خصوص و دولت گفت : اتاق بازرگانی پلی مطمئن بین بخش های دولتی،خصوصی و تولیدی است و توانسته با حضوری موثر حمایت های خوبی از واحد های تولیدی و صنعتی کند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی،حسینی معصوم هدف سیستم بانکداری را حرکت در راستای اهداف دولت و توسعه اقتصادی کشور خواند و گفت: بانک توسعه تعاون ساز و کار مناسب و ابزار موثری در اختیار دارد که می تواند هم در خدمات و هم اعتبارات پاسخگوی فعالان اقتصادی استان باشد.
مدیر شعب استان با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون دراستان مرکزی در مسیر توسعه اقتصادی استان گام برداشته است گفت: این بانک به تکالیف قانونی خود در پرداخت تسهیلات تبصره ای به خوبی عمل کرده است.

وی انعقاد تفاهم نامه با سازمانهای استان را گامی مفید و سازنده از سوی بانک برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان خواند و گفت:بانک توسعه تعاون در استان مرکزی با اکثر سازمانها ، موسسات و شرکت ها استان تفاهم نامه منعقد کرده است.

وی خواستار انعقاد تفاهم نامه با اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه، بانک می تواند خدمات و اعتباراتی را که مفاد این تفاهم نامه هستند به اعضای اتاق و فعالان اقتصادی استان ارائه دهد.

در ادامه بیکی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان مرکزی با تاکید بر لزوم تعامل موثر بین بانکها و فعالان اقتصادی استان، آمادگی اتاق بازرگانی را برای تشکیل نشست های تخصصی بین بانک ها و فعالان اقتصادی استان به منظور رفع موانع موجود و بهبود وضعیت واحدهای تولیدی اعلام کرد.

آدرس کوتاه شده: