شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۵۲ ۴۸
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت 150 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع غذایی «نارمک نگین سپاهان» از سوی بانک توسعه تعاون اصفهان

پرداخت 150 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع غذایی «نارمک نگین سپاهان» از سوی بانک توسعه تعاون اصفهان

مدیر شعب بانک توسعه تعاون اصفهان با حضور در محل پروژه های شرکت صنایع غذایی «نارمک نگین سپاهان» از این مجموعه بازدید و با روند و پیشرفت کار این شرکت از نزدیک آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب اصفهان،محمدعلی محترم مدیر شعب استان اصفهان گفت : بانک توسعه تعاون در راستای همکاری و تعامل با مجموعه اصالت و علاوه بر استفاده از ظرفیت‌ ابزارها و محصولات نوین بانکی در را اندازی شرکت صنایع غذایی نارمک نگین سپاهان مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت کرده است.

مدیر شعب استان در این بازدید از پروژه در حال راه اندازی شرکت صنایع غذایی نارمک نگین سپاهان زیر مجموعه گروه اصالت دیدن کرد و با مدیران این مجموعه به گفت و گو نشست.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این جلسه با اظهار امیدواری از این مجموعه عظیم اعلام کرد:امیدواریم زمینه ساز تعاملات بیشتر بین بانک و شرکت در آینده باشیم. بدون شک اثرات و برکات همکاری بین بانک و مجموعه اصالت هم شامل بانک و این شرکت و هم شامل تمام مردم کشور عزیز ایران خواهد شد.

وی درجریان این بازدید با تشریح شرایط اقتصادی کشور و لزوم توسعه همکاری دوجانبه برای تأمین بهینه نقدینگی واحدهای تولیدی و برای کمک به شرکت‌های تولیدی و صنایع غذایی و استفاده از ظرفیت‌های محصولات نوین و راهبردی بانک، از آمادگی همه‌ جانبه برای پشتیبانی از این واحدهای تولیدی خبر داد.

مدیر شعب استان بیان کرد:راه اندازی این مجموعه کار بسیار ارزشمندی است و باید به تمام مدیران، متخصصان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت و باید همه ما کمک کنیم تا امثال این پروژه ها بیشتر در کشور راه اندازی شود چرا که در شرایط کنونی نیاز به این پروژه ها خصوصا جهت تامین صنایع غذایی و رسیدن به خودکفایی بیشتر از قبل احساس می شود.

وی در خصوص این پروژه تازه راه اندازی شده نارمک نگین سپاهان نیزگفت: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد تا در تامین نقدینگی و تامین مالی این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد تا این پروژه نیز سریعتر به بهره برداری برسد تا اینکه هر دو مجموعه بتوانند نقشه راه درستی از همکاری فی مابین داشته باشند و در آینده از فواید این همکاری بهره ببرند.

مدیر عامل شرکت صنایع غذایی اصالت نیز در این جلسه ضمن تشکر از بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک های بسیار فعال در زمینه سرمایه گذاری صنایع غذایی در کشور، اظهار امیدواری کرد حمایت های این بانک تعاون باعث شودتا این مجموعه بتواند برنامه همکاری خود را بر اساس نقشه از پیش تعیین شده پیگیری و به نتیجه برساند.


آدرس کوتاه شده: