دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۳۸ ۳۴
طبقه بندی: استانی
چچ
بانک توسعه تعاون، پیشتاز در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

بانک توسعه تعاون، پیشتاز در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

بانک توسعه تعاون از آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون بیش از 5850 میلیارد ریال تسهیلات در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:این بانک در راستای انجام وظیفه اجتماعی خود در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری848 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 538 فقره وام ازدواج و 374 میلیارد ریال در قالب 659 فقره وام فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.

مهدی منتظری به پرداخت تسهیلات به مبلغ 374میلیارد ریال از محل بند الف تبصره ۱۸ و بند ب نهاد های حمایتی کمیته امداد ، بهزیستی مبلغ 440 میلیارد ریال به 525 نفر خبر داد و افزود: این تسهیلات در راستای کمک به تقویت وضعیت معیشتی ، خودکفایی و خلق فرصت های جدید شغلی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون 216 میلیاردریال تسهیلات در قالب 59 مورد وام اشتغال روستایی و عشایری نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

منتظری دیگر تسهیلات حمایتی این بانک را درمدت یاد شده شامل 728 مورد وام قرض الحسنه ضروری با اعتبار 89 میلیارد ریال و 34 فقره ودیعه مسکن معادل 68 میلیارد ریال برشمرد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با احتساب مبلغ 2679میلیارد ریال وام پرداختی به 3769 مشتری تسهیلات پرداخت شده به رقم قابل توجه5850 میلیارد ریال می رسد.

منتظری در پایان اضافه کرد:این میزان پرداختی از ابتدای دولت سیزدهم نشان از عزم مجموعه کارکنان و برنامه ریزان این بانک برای عملی کردن شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید بوده است.

آدرس کوتاه شده: