یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲ ۲۵
طبقه بندی: استانی
چچ
تقدیر از بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی در جشن خودکفایی 2136 نفر از مددجویان کمیته امداد استان

از سوی رئیس کمیته امداد کشور صورت گرفت

تقدیر از بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی در جشن خودکفایی 2136 نفر از مددجویان کمیته امداد استان

جشن خودکفایی 2136 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی با تقدیر از بانک توسعه تعاون و سایر یاوران و حامیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان، مراسم بلندای همت با ماهیت جشن رسیدن به خودکفایی 2 هزار و 136 نفر از مددجویان کمیته امداد با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، قناعت استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولین استانی و با دعوت از ملائی مدیر شعب بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد یاور اشتغال برگزار شد.

رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم با اشاره به حصول 93 درصدی هدف اشتغالزایی ها گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار همراه با تکریم مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که نیازمند همراهی بانکها بوده و تا کنون هم سهم خوبی محقق شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان نیز در حاشیه این مراسم به ابلاغ اعتبارات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب جزء 4 بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تا کنون 92 درصد از اعتبارات سال جاری جذب و پرداخت شده است و تا پایان سال در راستای کمک به خودکفایی مددجویان عزیز صددرصد این اعتبارات جذب خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از بانک توسعه تعاون به عنوان یاور اشتغال به رسم یادبود با اهدای لوح و تندیس جشنواره قدردانی شد.

آدرس کوتاه شده: