سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۴۵ ۱۱۳
طبقه بندی: استانی
چچ
ضرورت اطلاع رسانی مشتریان از شرایط و موضوعات شرعی قراردادها

مسئول نظارت و تطبیق شرعی بانک توسعه تعاون در مشهد مطرح کرد

ضرورت اطلاع رسانی مشتریان از شرایط و موضوعات شرعی قراردادها

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم صباغیان با حضور در مشهد مقدس از مدیریت شعب و شعبه مرکزی مشهد بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مسئول نظارت و تطبیق شرعی بانک توسعه تعاون در جمع همکاران شعبه ممتاز مشهد گفت: اطلاع رسانی کامل به مشتریان و آگاه کردن آنها هنگام عقد قرارداد ازمفاد، شرایط و موضوعات شرعی قرارداد تسهیلاتی ضروری است. صباغیان در توضیح افزود: یعنی مشتری باید بداند محل مصرف و استفاده تسهیلاتی که دریافت می کند کجاست و معنای این قرارداد و هدف از این قرارداد چیست و هیچ ابهامی برای او باقی نماند.

مسئول نظارت و تطبیق شرعی بانک توسعه تعاون، لازمه این اطلاع رسانی و آگاهی رساندن به مشتریان را تسلط همکاران درباره انواع عقود اسلامی دانست و گفت: این تسلط فقط با آموزش و به روز بودن اطلاعات انجام پذیر می باشد که نقش مدیریتی در این فرآیند بسیار مهم است.
وی در پایان نقش واحدها و مراجع نظارتی بانک و نقش مدیران بر حسن اجرای موضوعات شرعی در قراردادها را بسیار مهم ارزیابی کرد.
در این دیدار مدیر شعب استان خراسان رضوی هم گفت: همه همکاران ما در شعب استان خراسان رضوی ملزم به رعایت دستورالعمل های تسهیلاتی هستند و به همین منظور برای به روزرسانی اطلاعات بخشنامه خوانی گروهی در شعبه جزو فعالیت های هفتگی آنها است. احمدی ادامه داد: علاوه بر بخشنامه خوانی، کارگاه های آموزشی حضوری و همچنین کارگاه های آموزشی برخط از دیگر اقدامات برای تسلط بر مبانی شرعی قراردادهای تسهیلاتی است.
آدرس کوتاه شده: