دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲ ۱۰۰
طبقه بندی: استانی
چچ
هلدینگ کیمیا نقش الماس کاسپین به جمع مشتریان استان قزوین پیوست

هلدینگ کیمیا نقش الماس کاسپین به جمع مشتریان استان قزوین پیوست

با توجه به ضرورت گسترش اقدامات حمایتی بانک توسعه تعاون درباره تولیدکنندگان داخلی و لزوم حمایت و تسهیل گری در انجام بانکداری مورد نیاز آنها، مدیر استان قزوین با هیات مدیره هلدینگ کیمیا نقش الماس کاسپین در محل کارخانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد روابط عمومی قزوین ایرج طاهرخانی به همراه رئیس دایره اعتباری استان و رئیس شعبه آبیک در دیدار با حاجیلو عضو هیات مدیره هلدینگ کیمیا نقش الماس با اشاره به توانمندی های بسیار بالای بانک در حمایت از تمامی بخش های اقتصادی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در مدیریت استان،فعالیت های تیم بازاریابی و اعتباری بر حمایت همه جانبه از شرکت های تولید کننده و موثر در چرخه اقتصاد کشور تمرکز یافته که با حمایت های بانک در ماه های پایانی سال ضمن حفظ اشتغال و رونق چرخه تولید ، توانمند سازی و چابک سازی بیشتر صنعت کشور را در این سال شاهد باشیم.

وی افزود : بانک توسعه تعاون به دلیل دارا بودن انواع ابزارها و طرح های تسهیلاتی در حوزه بانکداری الکترونیک ، انواع تفاهم نامه ها ، تسهیلات تبصره ایی و اعتبار اسناد داخلی و ضمانتامه های مورد نیاز شرکت ها و تامین مالی از بازار سرمایه امروزه با سبد محصولی پرمایه و کامل در خدمت فعالان بخش های گوناگون تولیدی کشور است.

طاهرخانی در ادامه از کوتاه بودن زمان تصمیم گیری تا اجرا در این بانک و سرعت و دقت در تشکیل و تصویب پرونده های اعتباری خبر داد.

هادی حاجیلو عضو هیات مدیره هلدینگ مذکور با ابراز خرسندی از حضور مدیر و تیم اعتباری بانک توسعه تعاون قزوین در این مجموعه افزود: هلدینگ برادران حاجیلو با نام کیمیا نقش الماس کاسپین ضمن داشتن 22 سال سابقه حضور در عرصه تولید کشور با دارا بودن 4 شرکت در ایران و امارات در حوزه چاپ انواع فیلم های حرارتی boppو bopetو کاغذ بهداشتی ، کاغذ متالایز ، لیبل متالایز و کاغذ پشت چسبدار و کاغذ مگنتی فعالیت می نماید که تنها در مجموعه استان قزوین با احتساب طرح توسعه ایی خود 200 نفر اشتغال مستقیم و در سایر محل های فعالیت هلدینگ 550 نیرو در استانهای همجوار و 100 نیرو اشتغال نیز در خارج کشور ایجاد کرده است.

Diamond Printing Press یکی دیگر از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ کیمیای نقش الماس است که در سال 2018 واحد بین المللی خود را در کشور امارات، شهر دبی جهت رشد و توسعه صنعت چاپ و بسته بندی در صحنه جهانی تاسیس شده است. این مجموعه با بهره گیری از تجربیات عظیم مجتمع چاپ نقش الماس در تهران ، هم اکنون ارائه دهنده خدمات چاپ و بسته بندی به مشتریانی با ملیت های مختلف در کشور امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

آدرس کوتاه شده: