یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۲۹ ۵۵
طبقه بندی: استانی
چچ
برپایی میز خدمت بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویر احمد در مناطق روستایی استان

برپایی میز خدمت بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویر احمد در مناطق روستایی استان

میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق روستایی استان برپاشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد؛ مهدی منتظری مدیر شعب استان به منظور پاسخگویی وتکریم مشتریان در روستای آب شیرین شهرستان گچساران وهمگام با مدیران سایر دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با هدف پاسخگوی مطالبات مردمی در این میز خدمت حضور پیدا کرد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند،افزود:مدیر انقلابی و جهادی همیشه باید آماده پاسخگویی به مشکلات حوزه کاری خود باشد.

وی گفت : این میز خدمت با هدف تکریم به ارباب‌ رجوع، کاهش زمان پاسخ به نیازمندی‌ ها و مشکلات مراجعه‌کنندگان و کمک به اشتغال در مناطق روستایی برپا شده است.

وی در ادامه ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم این منطقه و پاسخ گویی به مشکلات مراجعه کنندگان دستورات لازم در جهت رفع مشکلات آنها را صادر کرد.

همچنین مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این میز خدمت و در راستای منویات مقام معظم رهبری در اهمیت مقوله جوانی جمعیت و توجه به پویندگی، بالندگی کشور و با توجه به رسالت ذاتی واجتماعی بانک توسعه تعاون از خانواده ۴ قلوهای این منطقه ، تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است در پایان این میز خدمت ، با حضور معاون اقتصادی استاندار ، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان و مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی از خانواده های معظم شهدا و بانوان کارآفرین روستا با اهدای لوح سپاس که از سوی بانک توسعه تعاون آماده شده بود ،تقدیر شد.

آدرس کوتاه شده: