شنبه, ۰۹ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۲۰ ۸۰
طبقه بندی: استانی
چچ
بازاریابی باید در تمام ارکان بانک نهادینه شود

مدیر شعب استان مرکزی:

بازاریابی باید در تمام ارکان بانک نهادینه شود

مدیر شعب استان مرکزی در سومین جلسه کمیته راهبرد مدیریت شعب استان ضمن بیان اینکه بازاریابی باید در تمام ارکان بانک نهادینه شود، گفت: همه کارکنان در همه ردههای شغلی باید با رفتار درست و کارکرد حرفهای خود بازاریاب بانک باشند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی،علیرضا حسینی معصوم مدیر شعب استان در کمیته راهبرد مدیریت شعب که با حضور رؤسای شعب تابعه معاونین و کارشناسان مدیریت شعب استان برگزار شد با اشاره به سخنان دکتر دیواندری در همایش مدیران ستادی گفت:توسعه ابزارها و شیوه های جدید بازاریابی به بهبود عملکرد بانک کمک می کند.

وی گفت: ارتباط و تعامل با مشتریان و رسیدگی به امور بازاریابی در شعب باید در دستور کار تمامی همکاران برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد.مدیر شعب استان مرکزی خطاب به رؤسای شعب گفت: توجه به رعایت انضباط مالی و مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب باید مورد توجه قرار گیرد.نظارت، کنترل و برنامه ریزی برای مدیریت بهینه منابع و مصارف بانک امری لازم و با اهمیت است که براساس هدفگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال بهبود نقدینگی باید در اولویت روسای شعب باشد.وی ضمن تقدیر از همکاری و هم پوشانی مطلوب وموثر تمامی واحدها که در پیشبرد اهداف بانک طی 9ماه نخست امسال نقش آفرینی کردند، با اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، مهمترین اهداف و اولویتهای بانک را تا پایان سال تبیین کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش مهمترین دارایی و سرمایه بانک را نیروی انسانی آن دانست و افزود: جانشین پروری، شایسته سالاری و آموزش همکاران در سطح شعب با اهمیت است چرا که این عزیزان در آینده نزدیک عهده دار مسئولیت های اجرایی مختلفی در بانک خواهند بود ، از این رو باید بتوانند از پس مسئولیتی که پذیرفته اند به خوبی برآیند.در پایان وی نظارت ثمربخش و مستمر در مصارف را یکی از عوامل بنیادی در رفع ناترازی دانست و در ادامه با اشاره به اهدافو استراتژی های بانک در سه ماه آخر سال، تلاش مضاعف همراه با برنامه را از همکاران خواستار شد.

آدرس کوتاه شده: