دوشنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۲ ۰۶:۵۱ ۴۷
طبقه بندی: استانی
چچ
تأکید مدیرشعب بوشهر بر خدمات دهی مطلوب به مشتریان و مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب

تأکید مدیرشعب بوشهر بر خدمات دهی مطلوب به مشتریان و مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب

جلسه کمیته راهبردی بانک توسعه تعاون استان بوشهر با حضور مدیر شعب ، معاونین مدیریت شعب ، رئیس حوزه حراست و رؤسای شعب استان بوشهر برگزار و بر نظارت، کنترل و برنامه ریزی در جهت مدیریت بهینه منابع و مصارف بانک براساس هدفگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری و ارائه خدمات شایسته به مشتریان بانک توسعه تعاون تاکید شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان بوشهر ؛ سید علمدار شایان مدیرشعب استان بوشهرضمن قدردانی از هم افزایی و نقش آفرینی مطلوب و مناسب کلیه همکاران شاغل شعب و مدیریت شعب استان که در پیشبرد اهداف عملیاتی بانک تاثیرگذار هستند، با اشاره به موانع و مشکلات موجود، نظارت ثمربخش و مستمر در مصارف را یکی از عوامل بنیادی در رفع ناترازی دانسته و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی های بانک توسعه تعاون در سه ماه آخر سال، تلاش مضاعف همراه با برنامه ریزی مدون را از همکاران استان خواستار شد.

مدیر شعب استان بوشهر با بیان این که در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک و با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر نگاه در بازاریابی می توانیم موجب تغییر و تحولات بزرگی در بانک شویم ، افزود: با اراده و همت همکاران و همچنین ابزارها و طرح های تسهیلاتی جدید بانک (رویان ، رونق تعاون ،مائده و پایانه طلایی) در سه ماه پایانی سال در تحقق اهداف باید گام های محکم تری را داریم و شاهد رشد تمامی برنامه های عملیاتی بانک در استان بوشهر باشیم.

وی انتقال تجربه شعب برتر و موفق استان به شعب دیگر در بخش تجهیز منابع را لازم و ضروری دانست و افزود: همکاران شعب، وظایف و تکالیف سنگینی در روزهای منتهی به پایان سال بر عهده دارند ومی توانند با حسن خلق، ارتباط صمیمی و مستمر با مشتریان برای تجهیز منابع بیشتر و بازاریابی مؤثر تمام تلاش خود را بکار گیرند.

سید علمدار شایان در تشریح عملکرد بانک در استان با اشاره به رشد 51 درصدی منابع بانک نسبت به بهمن ماه سال گذشته گفت ؛ در سال جاری موفق شدیم در مبحث تجهیز منابع و جذب سپرده ها به نسبت سال قبل عملکرد بهترو قابل قبولی را ثبت نماییم . در حوزه ضمانت نامه های بانکی تا پایان آبان ماه شعب این استان بالغ بر 9136 میلیارد ریال ضمانت نامه صادر کرده و همچنین بالغ بر 7713 میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت ;کرده اند که 73 درصد از تسهیلات پرداختی استان در بخش تعاون بوده است .

مدیرشعب بوشهر در پایان افزود : موضوعات متنوعی در دوره ‌های آموزشی بانک توسط اداره کل آموزش و پژوهش اجرا می‌شود که مبتنی بر نیازهای نیروها و مدیران بانک است و می بایست همه همکاران شاغل در استان در تمامی دوره های آموزشی بانک مشارکت و حضور فعال داشته باشند .

آدرس کوتاه شده: