یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۳ ۱۲۷
طبقه بندی: استانی
چچ
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه همکاران استان سمنان

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه همکاران استان سمنان

کارگاه آموزشی توسعه شناختی و فردی کارکنان و مبارزه با پولشویی با حضور کلیه همکاران مدیریت شعب و شعب استان سمنان برگزار شد.

جواد علیجانی اردشیر،سرپرست مدیریت شعب سمنان با اشاره به دستاوردهای همایش فصلی مدیران ستادی و استانی، موفقیت های اخیر استان در کسب رتبه برتر کشوری را حاصل تلاش جمعی کلیه پرسنل دانست و ضمن قدردانی از همه همکاران، تاکید کرد بررسی آمارهای ارسالی از ستاد با دقت صورت پذیرد و جایگاه و نقاط ضعف و قوت شعب به منظور تداوم در موفقیتها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود:با توجه به تاکید بانک مرکزی بر رعایت کنترل مقداری ترازنامه، ضمن رعایت اخلاق حرفه ای و برخورد مناسب با مشتریان حقیقی و حقوقی، به گونه ای عمل گردد که خلاء ناشی از کاهش میزان پرداخت تسهیلات به جهت کنترل توازن منابع و مصارف بانک، که ممکن است موجبات نارضایتی مشتریان را فراهم نماید، با استفاده از ابزارهای جایگزین از جمله بازاریابی جدید در حوزه خدمات الکترونیک و صدور ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی و تامین مالی جمعی از بازار سرمایه مرتفع شود.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان سمنان این کارگاه با دو عنوان آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم با تدریس دکتر کرم دوست و عنوان توسعه شناختی و فردی کارکنان با تدریس دکتر طرخان و با حضور تمامی همکاران مدیریت شعب و شعب استان برگزار شد.

آدرس کوتاه شده: