یکشنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۰ ۷۳
طبقه بندی: استانی
چچ
تقدیر بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی از تعاونی های برتر

تقدیر بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی از تعاونی های برتر

مراسم تقدیر از تعاونی های برتر استان خراسان رضوی با مشارکت بانک توسعه تعاون در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور مقامات استانی برگزار شد از10 تعاونی برتر استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

مدیرشعب استان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: امروز اینجا حضور داریم تا خداقوتی به تعاون گران عزیز گفته باشیم و اعلام می کنیم تمام قد در حمایت از بخش تعاون آماده خدمت هستیم. رئوف احمدی با اشاره به طراحی محصولات ویژه تعاونی ها گفت: تمام همکارانم در شعب استان خراسان رضوی آماده ارائه خدمات ویژه به تعاونی ها هستند.

در ابتدای این مراسم رئیس اتاق تعاون ضمن بیان گوشه ای از فعالیتهای صورت گرفته از نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی ها تشکر کرده و گفت: امیدواریم که تعاونی ها هم عملیات بانکی خود را از طریق بانک حامی تخصصی خودشان دنبال و پیگیری کنند.

در ادامه این مراسم مدیرکل اداره تعاون استان خراسان رضوی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در استان 6448 تعاونی فعال داریم و امیدواریم همه پای کار بیایند و در سند تحولی که در بخش تعاون وجود دارد این انگیزه ایجاد شود و در مسیر پیشرفت تعاون گام بردارند.

در بخشی از این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: با تقویت تعاونی ها و حمایت ویژه از آن ها می توانیم بگوییم اقتصاد مردمی شده است و همه ظرفیت ها و حمایت ها را در این باره قطعا پیگیری و انجام خواهیم داد.

در پایان این مراسم که به ابتکار اتاق تعاون و مشارکت بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی برگزار شده بود از 10 تعاونی برتر در حوزه های مختلف با اهدای لوح یادبود و هدایا تقدیر به عمل آمد.

آدرس کوتاه شده: