دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۱۰ ۶۸
طبقه بندی: استانی
چچ
موفقیت‌های بانک در سایه تعامل کسب می‌شود

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی:

موفقیت‌های بانک در سایه تعامل کسب می‌شود

جلسه تبیین راهبردهای همایش فصلی مدیران بانک با حضور همکاران مدیریت شعب آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی؛ مسعود کردستانی در این جلسه با تبیین موارد مطروحه در همایش گفت: در سایه همکاری و تعامل همکاران شاهد خبرهای خوبی در بانک هستیم که خوشبختانه مورد تاکید مدیرعامل بانک نیز بود.

وی با تاکید بر کار تیمی اظهارکرد: در سایه تعامل و کار تیمی و اجتناب از عملکرد جزیره ای بسترهای موفقیت های روزافزون برای بانک بیش از پیش فراهم می شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اعلام کرد: در حال حاضر بانک ظرفیت بسیار مناسبی در مسیر ارایه خدمات ارزی دارد که باید در این راستا برنامه ریزی لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به تداوم دو ساله سوددهی بانک تاکید کرد: خوشبختانه در دو سال گذشته برخلاف سال‌های قبل بانک سودده بود و‌ این میزان زیان انباشته بانک را کاهش می دهد.

کردستانی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی جوان و توانمند بانک در استان تاکید کرد: در سایه همکاری و مشارکت کلیه همکاران قطعا در ماه ها و سال‌های آینده شاهد تحولاتی در کارنامه بانک در استان خواهیم بود و تحقق برنامه ها و پیشی گرفتن در بسیاری از شاخص ها قابل تحقق هستند.

این گزارش حاکی است؛ در ادامه این نشست با اهدای لوح سپاسی از تلاش‌های چندین ساله « صیاد دین پرور» کارشناس حقوقی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون تقدیر شد و فعالیت در جایگاه جدید استان آرزوی موفقیت شد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: